Употребявани 4-местни кабриолети: хванете слънчевите лъчи

Топлото време вече дойде и е време да се огледате за употребяван кабриолет. Трима редактори на AUTO BILD ще споделят какво биха си купили


15
юни
2017

Времето в Германия е по-скоро зимно, отколкото пролетно. Кой ли точно сега мечтае за кабриолет? Сигурно почти никой! Търсенето е по-слабо за разлика през лятото, търговците са готови да преговарят. „През зимата предлагането на кабриолети е по-слабо, но пък цените са с десет процента по-ниски. Затова хората оглеждат и открити автомобили“, казва Роланд Рихтер, шеф на център за
употребявани автомобили Autopark (www.autopark.de) в Хамбург. Всъщност модерните кабриолети доставят удоволствие и през зимата. Когато са с твърд покрив, в затворено състояние ще пътувате толкова комфортно и без да ви духа – като в Coupe, при това и шумът е с ниско ниво дори на магистралата. Класическият покрив от плат на кабриолетите също е годен  за зимата, тъй като няколкото изолиращи слоя предпазват от студ. Независимо дали е от ламарина, или от плат, покривът на кабриолета заслужава специално внимание. Механичните покриви се задействаха без особени усилия. Ако отваряте и затваряте автоматичните покриви, процесът няма да продължи повече от посочените от производителя цикли . Иначе има някакъв дефект на хидравличните цилиндри или на хидравличната помпа. За да проверите непропускливостта на покрива, препоръчваме минаване през автомивката. Най-често водата нахлува в интериора през горния ръб на предното стькло и от страничните прозорци. Проверете за влага в кутията за покрива и в багажника. Нашите кандидати нямаха такива проблеми. Saab и Volvo са с класически покриви от плат и турбобензинови агрегати, а Eos с твърдия покрив се предлага и като дизел. Saab и VW са с пробег около 100 000 км. Кабриолетите имат потенциала да се превърнат в класики с течение на годините.

Моят „швед“ е скандално хладен 

Въпреки големия брой еднакви части на GM моделът има собствена визия

В кокпита също има доста странности, типични за Saab, като например ключалката на запалването на средната конзола. Интегрираните в предните седалки предпазни колани и защитата срещу преобръщане се грижат за безопасността

През 1986 Saab представи първия кабриолет в своята фирмена история. 900 Cabrio бързо е наречено от феновете Saabrio и става бестселър най-вече в Щатите. Днес Saab вече не съществува, а 900 Cabrio е истински култ, като цените му растат от година на година. На мнение съм, че това ще се случи и с кабриолета на наследника му 9-3 (2002-2011 г.). Той ползва платформата на Opel Vectra С, но все пак предлага типичното настроение на Saab. Стига под капака да има 4-цилиндров турбобензинов агрегат – той трябва да присъства в един истински Saab. Още базовият бензинов агрегат 1.8t със 150 к.с. стига напълно: благодарение на двата си балансиращи вала. Той е достатъчно мощен за четириместен кабриолет и е точно това, кое- то тьрся в този хладен „швед „.

„Saabrio днес е много търсен колекционерски автомобил“, казва Андреас Май

Проява на скромност: въпреки работния обем от 2,0 литра базовият двигател се нарича 1.8t

Това ни дразни 

Предната ос
Освен счупени пружини често има случаи и на разбити шарнири и кормилни накрайници

Още по темата

Card image cap
Chrysler 300M: за каубои с изтънели джобове

25
юли
2017

Фотографът на AUTO BILD Франк Щанге си поръча автомобилно XXL-меню на ниска цена: Chrysler 300M с голям V6 и пребогато луксозно оборудване. Американската мечта, или по-скоро изискан боклук?

Card image cap
Nissan Patrol GR II като употребяван: нежният грубиянин

4
юли
2017

Двигателят и трансмисията не отговарят на обещаното от внушителната външност на Patrol. Това може да струва скъпо на купувачите на употребяван Nissan.

Card image cap

В последния брой:

Архив >