2024
В комфортния режим на окачването DDC меко реагиращите пружини и амортисьори почти ни изненадаха – няма и следа от твърдо возене. По отношение на предлаганото място, комфорта и изработката разполагащият с 280 к.с. Cupra Leon също е отличник. Единствено трябва да се откажете от двойното задвижване. Това, което в началото звучеше като проблеми със сцеплението, се оказва решаващо предимство в режим Cupra. Тъй като Cupra притежава много ниско тегло – 1380 килограма – и демонстрира доста забавно поведение в завоите – по-добро от това на събратята си по концерн Golf R или Audi S3. Все пак спортната техника не може да се развихри напълно, тъй като електронните помагачи държат под око всичко, което върши водачът. За съжаление не е възможно напълно изключване на
ESP. Leon Cupra е талантлив компактен модел не само в семейството на MQB.
Слаби места: тунингът е предпочитано нещо при Leon, така че внимавайте.
За серийните мотори се препоръчва зъбно колело на водната помпа от метал – оригиналното от пластмаса може да се откачи от вала. Само за около 240 лв. можете да бъдете спасени от прегряване на двигателя с ъпгрейда с метално зъбно колело. Също така се препоръчва ъпгрейд на запалителните свещи и бобините заради опасност от поява на искри.


