2024
Леко и нечувствително, такива по принцип бяха управленията на Renault. Ако седнете зад волана на Mégane R.S., ще разберете, че французите могат и друго! Не само управлението е много ангажирано, но и мощният двигател, който дава малко по-късно пълната си тяга – когато стрелката на оборотомера мине цифрата 3.
Тогава към предните колела биват изпращани 340 нютонметра. Благодарение на предното окачване ISAS (Independent Steering Axis System) спектакълът не е много драматичен, а управлението е без влияния от задвижването. Окачването също демонстрира последователност по отношение на твърдостта.
Категоричното послание на спортния Mégane: мястото ми е на пистата! Тази покана е последвана от повечето притежатели на R.S. – те са преоборудвали своята кола в машина за пистата. Така, че почти не е възможно да бъде открит оригинален R.S. Ако преработката е направена от специалисти, това не е проблем, а ако Mégane R.S. е бил използван редовно на пистата, пробези от порядъка на 200 000 километра не са рядкост.
Слаби места: експертите от Autohaus Kirfel в Аденау, близо до Нюрбургринг са наясно: повреди по трансмисията, съединителя или турбината се появяват тогава, когато е прекалено с увеличението на мощността.