Употребявани луксозни лимузини: Maserati Quattroporte


17
авг.
2018

Внимавайте, има риск! Препоръчваме ви да се наслаждавате с повишено внимание на лимузините от висок клас втора ръка. AUTO BILD ще ви представи седем модела и ще ви обърне внимание на слабите места

Maserati Quattroporte (M139): период на производство от 2003 до 2012 г. с V8-мотори с мощност от 400 (4,3 литра) до 440 к.с. (4,7 литра). Петото поколение на Maserati Quattroporte може да се намери на цена от 32 000 лв.

Очите блестят и сърцето бие учестено! Как спираща дъха, луксозна италианска красавица. При това за под 40 000 лв.

Непреходен, с подчертано изразена любов към детайла дизайн на  Pininfarina за наслада на окото; жаден за обороти, страстно звучащ V8 двигател на Ferrari като музика за ухото, както и полирано благородно дърво и мека като коприна кожа като балсам за душата.

Моментът е изключително подходящ за покупка на автомобил-мечта. Експертите са убедени: Quattroporte V е достигнало най-ниската си точка в ценово отношение. Добре запазени и образцово сервизирани екземпляри със секвенциална скоростна кутия стартират от 36 000 лв., а по-късните модели с автоматична трансмисия на ZF – от 46 000 лв. Ако купите автомобил в този ценови диапазон, цената му вероятно няма да пада повече.“

Допълнителната сума за произвежданото от 2007 г. Quattroporte с 6-степенна автоматична предавателна кутия на ZF е добре вложена: секвенциалната 6-степенна скоростна кутия превключва късно и с придърпване, а маневрирането по път с наклон изисква нежно боравене с педала на газта.

Освен това при спортен стил на шофиране съединителят е податлив на износване, като в такъв случай след 30 000 километра е необходима смяната му. По-предпазливите и по-сдържани водачи обаче могат да направят първата смяна на съединителя и след 100 000 километра. Важен съвет: в сервизите на Maserati можете да установите степенна на износване на съединителя на автомобила.

Иначе Quattroporte не се разваля повече в сравнение с идентичните модели на конкуренцията. При разходите за ремонти на износващи се части Maserati е в една лига с Mercedes E 63 AMG и BMW M5. Новите предни спирачни дискове и накладки заедно с монтажа струват в Германия около 3600 лв., а същата операция за задните ще ви излезе около 2800 лв.

По-скъп ще ви излезе ремонтът на окачването. Носачите се предлагат само в комплект за всяка страна, а заедно с монтажа струват 3400 лв. След това разбира се трябва да направите реглаж на предницата.

Задвижваният с верига V8 агрегат рядко създава проблеми. защитата от корозия като цяло е добра – единствено по лайстната на дръжките и в долната част на задния капак може да се появи ръжда.

Извод: прекрасен дизайн а ла Сoupé, фамозен V8 двигател на Ferrari-V8 и динамични характеристики на спортен автомобил – Quattroporte е уникално. заради високите цени на резервните части по-добре купете сервизиран екземпляр с изрядно попълнена сервизна книжка и безупречна история.

Още по темата

Card image cap
Toyota iQ на старо: струва ли си алтернативата на Smart?

9
юни
2017

Надеждна техника и подходяща за града концепция на каросерията: по-добрият Smart Fortwo ли е употребяван iQ?

Card image cap
Mazda 3 на старо: отличникът

14
юни
2017

Mazda З е страхотен автомобил - поне на пръв поглед. Само да го нямаше проблема с ръждата ...

Card image cap
Hyundai Santa Fe I: много дизайн, малко проблеми

6
юли
2017

При представянето си Santa Fe от първото поколение направи впечатление с необичайните заоблености по каросерията си. Днес този здрав, стабилен, но вече поостарял 4x4 автомобил е силно препоръчителна покупка на старо.

Card image cap
10 препоръчителни употребявани автомобила

3
юли
2017

Има автомобили, които са (почти) вечни. Сега ще ви покажем 10 от тях. Все модели, които класират на челни места в долкада на AUTO BILD и TUV. А някои от тях дори са изгодни.

Card image cap
Наистина ли сме трезвени на сутринта?

2
сеп.
2017

Пируване до късно през нощта - и сутринта зад волана. Опасността се нарича остатъчен алкохол в кръвта

Card image cap
Трябват ли ми специални джанти за Runflat-гуми?

19
мар.
2016

Един въпрос към г-н Виланд, главния редактор на AUTO BILD Германия