Употребявани луксозни лимузини: Lexus LS


25
авг.
2018

Внимавайте, има риск! Препоръчваме ви да се наслаждавате с повишено внимание на лимузините от висок клас втора ръка. AUTO BILD ще ви представи седем модела и ще ви обърне внимание на слабите места

Lexus LS: когато през 2007 г. топмоделът на Lexus LS 600h се появява и налага хибридната идея във високия клас, конкурентите на „японеца“ още се надпреварват, който ще пусне най-мощният дизелов агрегат. Така почти нито един Lexus не успява да се намести сред резервираните за Audi, BMW и Mercedes места за паркиране на шефовете. Абсолютно несправедливо – казваме ние!

Японската лимузина е много по-иновативен модел, отколкото предполагате. Неговата аура се усеща като приятно консервативно-сдържана и след десетилетие. У „японеца“ личи и любов към детайла.

Двойното сърце на Lexus се състои от 5-литров V8-двигател и 650-волтов електромотор и образува перфектната хармония за задвижването. Комбинацията от действията на двете машини става незабелязано, но все пак можете да я наблюдавате на централния LCD-дисплей на средната конзола.

По задните врати има миниатюрни сини елементи, които насочват към хибридната технология. Но въпреки хибридното си задвижване, LS 600h не е много икономичен. Разходът му на гориво е поне 12 л бензин на 100 километра.

Без звук и с лекота моделът се движи комфортно благодарение на въздушното си окачване, като водачът му винаги е наясно, че заради 445-те конски сили системна мощност може по всяко време да спринтира мощно  и изпреварва бързо.

Противниците на модела нерядко го наричат копие на S-клас, но това се случва, без да са изминали и метър с тази автомобилна рядкост. А японският модел блести с лукс и струва 200 000 лв.

Благородната дъщерна фирма на Toyota подпомага водача с безброй асистиращи системи още преди десет години. Ако вече сте свикнали с около 150-те бутона и превключвателя в автомобила, изучили сте всички функции, ще изпитате чувството за пълна автомобилна перфектност.

Безстепенно подгряващите се и вентилирани седалки, аудиосистемата на концертно ниво и други екстри като свалящият се от тапицирания с алкантара таван на автомобила LCD-монитор доказват, колко умело боравят с лукса японските инженери.

При големи пробези адаптивното окачване може да има проблем – дефектни амортисьори на задната ос. Естествено теглото на автомобила от над 2,3 тона е причина за по-бързото износване на спирачната система.

Принципно хибридното задвижване функционира безупречно. Смяната на разположените в задната част на автомобила металхидридни батерии може да се окаже доста скъпо начинание. След три години капацитетът на батериите започва да спада, а конструктивно от Lexus не предвиждат експлоатация на автомобила без батерии.

Извод: гените на Toyota превръщат LS 600h и на възраст в едно от най-солидните предложения във високия клас. Конструкцията е зряла още от самото начало – не поевтинява и с възрастта обаче. Революционното за времето си хибридно задвижване функционира безупречно.

 

Още по темата

Card image cap
Range Rover MK III (L322) като употребяван

14
апр.
2018

На пазара за употребявани автомобили понякога големите и луксозни SUV-ове могат да се окажат доста изгодни предложения - особено, когато са на определена възраст. Но точно при внушителните SUV-ове трябва да бъдете особено внимателни - AUTO BILD ще ви разкрие силните и слабите страни на благородните SUV-ове

Card image cap
Кой „баварец“ ми подхожда?

18
апр.
2016

Окей, X1 е SUV. Познаваме го. Но как се представят двата новака в света на BMW? Тук ще ви покажем всички преимущества и недостатъци на компактните модели. Съветник за покупка в пет стъпки

Card image cap
Е-класа на старо: е ли Е-класата по-добра от репутацията си?

16
дек.
2017

Изненада! От гледна точка на статистиката Е-класата не създава никакви проблеми...

Card image cap

В последния брой:

Архив >