Употребявани луксозни лимузини: Lexus LS


25
авг.
2018

Внимавайте, има риск! Препоръчваме ви да се наслаждавате с повишено внимание на лимузините от висок клас втора ръка. AUTO BILD ще ви представи седем модела и ще ви обърне внимание на слабите места

Lexus LS: когато през 2007 г. топмоделът на Lexus LS 600h се появява и налага хибридната идея във високия клас, конкурентите на „японеца“ още се надпреварват, който ще пусне най-мощният дизелов агрегат. Така почти нито един Lexus не успява да се намести сред резервираните за Audi, BMW и Mercedes места за паркиране на шефовете. Абсолютно несправедливо – казваме ние!

Японската лимузина е много по-иновативен модел, отколкото предполагате. Неговата аура се усеща като приятно консервативно-сдържана и след десетилетие. У „японеца“ личи и любов към детайла.

Двойното сърце на Lexus се състои от 5-литров V8-двигател и 650-волтов електромотор и образува перфектната хармония за задвижването. Комбинацията от действията на двете машини става незабелязано, но все пак можете да я наблюдавате на централния LCD-дисплей на средната конзола.

По задните врати има миниатюрни сини елементи, които насочват към хибридната технология. Но въпреки хибридното си задвижване, LS 600h не е много икономичен. Разходът му на гориво е поне 12 л бензин на 100 километра.

Без звук и с лекота моделът се движи комфортно благодарение на въздушното си окачване, като водачът му винаги е наясно, че заради 445-те конски сили системна мощност може по всяко време да спринтира мощно  и изпреварва бързо.

Противниците на модела нерядко го наричат копие на S-клас, но това се случва, без да са изминали и метър с тази автомобилна рядкост. А японският модел блести с лукс и струва 200 000 лв.

Благородната дъщерна фирма на Toyota подпомага водача с безброй асистиращи системи още преди десет години. Ако вече сте свикнали с около 150-те бутона и превключвателя в автомобила, изучили сте всички функции, ще изпитате чувството за пълна автомобилна перфектност.

Безстепенно подгряващите се и вентилирани седалки, аудиосистемата на концертно ниво и други екстри като свалящият се от тапицирания с алкантара таван на автомобила LCD-монитор доказват, колко умело боравят с лукса японските инженери.

При големи пробези адаптивното окачване може да има проблем – дефектни амортисьори на задната ос. Естествено теглото на автомобила от над 2,3 тона е причина за по-бързото износване на спирачната система.

Принципно хибридното задвижване функционира безупречно. Смяната на разположените в задната част на автомобила металхидридни батерии може да се окаже доста скъпо начинание. След три години капацитетът на батериите започва да спада, а конструктивно от Lexus не предвиждат експлоатация на автомобила без батерии.

Извод: гените на Toyota превръщат LS 600h и на възраст в едно от най-солидните предложения във високия клас. Конструкцията е зряла още от самото начало – не поевтинява и с възрастта обаче. Революционното за времето си хибридно задвижване функционира безупречно.

 

Още по темата

Card image cap
VW T4 California на старо: мечтата на татковците пътешественици

27
юни
2017

Мощен спортен автомобил, красив кабриолет? Съвсем не! Младите татковци често си мечтаят за кемпер за всекидневието с цялото семейство. Също като Бьорн, който в продължение на месеци издирваше този VW T4

Card image cap
BMW 320Ci на старо: спортист с добри маниери

2
сеп.
2017

BMW 320Ci: ако Coupe-то издържи на хулиганите от предградията, може да се превърне в класика

Card image cap
Внимавайте с багажа!

3
май
2016

Опасността от блокада на границата с Гърция отпадна, но неукрепените товари продължават да бъдат заплаха за сигурността в пътуванията по празниците