Употребявани благородни комбита: Mercedes E-клас (S212)


27
ян.
2018

период на производство: 2009 – 2016 • бензинови двигатели: 180 със 156 к.с., 200 със 184 к.с., 250 с 204 и 211 к.с., 300 с 252 к.с., 350 с 272, 292 и 306 к.с., 400 с 333 к.с., 500 с 388 и 408 к.с., 63 AMG с 525, 557 и 585 PS • дизелови двигатели: 200 CDI със 136 к.с., 220 CDI със 163 и 170 к.с., 250 CDI с 204 к.с., 300 CDI с 204 и 231 к.с., 350 CDI с 211, 231, 252, 258 и 265 к.с. • метан: 200 NGT със 156 и 163 к.с. • хибрид: 300 BlueTEC Hybrid с 231 к.с. (204 к.с. двигател с вътрешно горене, 27 к.с. от електромотор).

С Е-клас 212 Mercedes отново се върна към някогашните си добродетели. В актуалния доклад на TÜV в AUTO BILD 212 най-често е на челните места. Проблеми създават единствено неравномерно действащи ръчни спирачки. Съобщават се обаче и случаи на дефектни  тампони на двигателя и лагери на главините на задната ос. Това все пак са износващи се части.

Проблемни са и ангренажните вериги, които се разтягат при 4-цилиндровите двигатели и могат да доведат до повреда в двигателя. Тук дори и при най-малкия шум откъм двигателя, трябва да се намесите незабавно. За лош късмет веригата се намира отзад и това прави ремонта сложен и скъп – трябва първо да свалите двигателя.

Често критикуваните като твърде обикновени пластмаси във вътрешното пространство няма да започнат да скърцат и след четири обиколки на Земята; окачването също не издава никакви звуци. Въпреки това автомобилът продължава да има малко от таксиметровия си чар – всички места вътре предлагат достатъчно пространство и комфорт. В рамките на две сервизни акции Mercedes смени тръбопроводите на сервоуправлението и кормилната кутия на версиите 4Matic (4х4).

Багажното отделение е огромно с вместимостта си до 1950 литра. Също както и при Серия 5 Touring важи следното: внимавайте да не попаднете на автомобил с превъртян километраж! Е-класите се карат доста и често имат много големи пробези. На цена от около 40 000 лв. ще намерите дизелови варианти с Euro-6. V6-бензиновите версии са малко по-скъпи, а като E 500 (V8-битурбо) с 408 к.с. 212 се превръща в комби-мечта. На цена от 60 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >