2023
Те изглеждат благородно и решават почти всеки проблем по отношение на транспортирането – комбитата от висок клас има много силни страни, а след няколко години като употребявани тези премиум модели става и достъпни.
Комбинацията от комфорт, практичност и динамика впечатлява почитателите на автомобилите. Големите комбита претворяват особено впечатляващо тази комбинация. Комбито е чудесен придружител за всекидневието и за през отпуската – това според мнозина е оптималният вариант, съчетаващ майстор-товарач и лайфстайл автомобил.
Освен това е сравнение с модерните SUV-ове, комбитата имат по-малко тегло и не бият чак толкова на очи. Иначе по отношение на комфорта и пътното поведение те не отстъпват на високите си колеги – стойността им като употребявани също е стабилна.
Mercedes E-клас T-модел (S 213)
Редакцията на AUTO BILD е добре запозната с качествата на S 213, тъй като E 220 d T-модел завърши през 2019 г. продължителния ни тест на 100 000 километра с оценка 5. Бързо пътуване, спокойно пристигане, малък разход – такива бяха общо взето преживяванията на редактори на списанието с T-модел.
Трансмисията с дълги предавателни отношения се отличава с добрата си шумоизолация дори и при високи скорости на магистралата. Типичният 4-цилиндров дизелов звук а ла такси напълно отсъстваше тук. А макар, че предшественикът S 212 можеше да натовари повече, багажникът на S 213 е сред най-големите с вместимостта си от 1820 литра.
Слаби места: малко сле началото на продължителния тест се развали антената на GPS-а. Причината бе в теча на един от капаците на огледалата, тъй като антената е приютена там. А към края на продължителния тест повреденият компресор на климатичната инсталация на E 220 d му попречи да получи по-добра оценка. Принципно E-клас се представя доста добре и с по-големи пробези, като остава без шумове от скърцане и тракане.
Период на производство: от 2016 г. • двигатели: 156 до 612 к.с. • най-предпочитаната моторизация: 220 d, 194 к.с. • цени като употребяван от около: 37 000 лв.