Употребявани благородни комбита: Audi A6 (C7)


30
ян.
2018

период на производство: от 2011 г. • бензинови двигатели: 1.8 TFSI със 190 к.с., 2.0 TFSI със 180 и 252 к.с., 2.8 FSI с 204 к.с., 3.0 TFSI с 300, 310 и 333 к.с., 4.0 TFSI с 420 (S6), 450 (S6), 560 (RS6) и 605 (RS6 performance) к.с. • дизелови двигатели: 2.0 TDI със 136, 150, 177 и 190 к.с., 3.0 TDI с 204, 218, 245, 272, 313, 320 и 326 (competition) к.с. • хибрид: 2.0 TFSI с 245 к.с. системна мощност (211 к.с. двигател с вътрешно горене, 54 к.с. електромотор).

Все още актуалното A6 Avant притежава същата външна дължина като своя предшественик (C6), но предлага значително повече място на задната седалка благодарение на по-дългото си със 7 см междуосие.  Освен това C7 ни глези с цяла армада от асистиращи системи за водача. С опционалното въздушно окачване A6 Avant поглъща почти всички неравности в пътната настилка. Между 2012 и 2014 A6 Avant 2.0 TDI участваше в продължителен тест на AUTO BILD – с превъзходен резултат: оценка 6-. Единствено по време на пътуването към заключителното разглобяване се повреди гарнитурата на изпускателния колектор. Дефект, познат на Audi от автомобил с голям пробег. Разходите за ремонта бяха 350 евро. С изключение на това на A6 не му личеше никакъв стрес от продължителния тест. В превъзходно състояние в края на теста бе модерно обзаведеното вътрешно пространство. Вадещият се монитор например функционираше безупречно както и през първия ден. В доклада на TÜV A6 C7 получи много добри до отлични оценки във всички категории. Сервизна акция имаше за ремонт на усилвателя на сервото на спирачките при 3.0-V6-TDI  от 2012 г. Друга акция имаше за тръбопроводите на горивото при 3-литровия бензинов мотор. Багажникът побира между 565 и 1680 литра. Дизеловите V6 мотори с Euro 5 се предлагат за под 40 000 лв. От 2014 г. двигателите отговарят на Euro 6, а цените на моделите втора ръка се движат около 60 000 лв. Мощният 3.0 TFSI стартира от около 50 000 лв.

Още по темата