Употребявани благородни комбита от 20 000 лв.: Mercedes E-клас (S212)


12
юни
2019

Благородните комбита като BMW Серия 5 Touring или Audi A6 Avant се предлагат след осем до десет години на цената на нов малък автомобил. Колко добри са обаче тези премиум-комбита като употребявани и на кои слабости трябва да обърнат внимание клиентите?

Период на производство: 2009 – 2016 • бензинови двигатели: 180 със 156 к.с., 200 със 184 к.с., 250 с 204 и 211 к.с., 300 с 252 к.с., 350 с 272, 292 и 306 к.с., 400 с 333 к.с., 500 с 388 и 408 к.с., 63 AMG с 525, 557 и 585 к.с. • дизелови двигатели: 200 CDI със 136 к.с., 220 CDI със 163 и 170 к.с., 250 CDI с 204 к.с., 300 CDI с 204 и 231 к.с., 350 CDI с 211, 231, 252, 258 и 265 к.с. • газ: 200 NGT със 156 и 163 к.с. • хибрид: 300 BlueTEC Hybrid с 231 к.с. (204 к.с. двигател с вътрешно горене, 27 к.с. електромотор).

С Е-клас 212 Mercedes отново се върна към старото качество. В актуалния доклад на TÜV 212 е в челото. Проблеми има от време на време с недостатъчно добре действащи паркинг-спирачки. Известни са и проблеми с тампоните на двигателя и окачването на задната ос.  Това обаче са лесно износващи се части.

По-сериозен е проблемът с ангренажните вериги, които се разтягат при 4-цилиндровите дизелови мотори и могат да доведат до повреда на двигателя. Тук трябва да се действа дори и при най-малкия шум – за съжаление ремонтът е скъп, тъй като трябва да се разглоби целия двигател. При по-големите дизелови мотори нерядко има теч от инжекторите.

Критикуваните често като прекалено обикновени пластмаси във вътрешното пространство не скърцат и тракат дори и след четири обиколки на земното кълбо. Няма и никакви оплаквания относно окачването. В модела обаче винаги присъства усещане за такси. Вътре има много пространство на всички места, а комфортът е на високо ниво. В рамките на две сервизни акции Mercedes подобряват тръбопроводите на маслото на сервоуправлението и подменят кормилната кутия на 4Matic-моделите (с 4х4).

С вместимост от 1950 литра багажникът е огромен. Тук важи същото, както и при Серия 5 Touring: внимавайте за превъртени километражи! E-клас е сред автомобилите, които често имат големи пробези. Поддържани екземпляри с дизелов мотор с Euro 6 могат да се намерят и под 40 000 лв. (в Германия). V6-бензиновите версии са малко по-скъпи, като например разполагащият с 408 к.с. E 500 (V8-битурбо) на 212 е комбито-мечта. Тук цените стартират от около 52 000 лв. (за Германия).

Още по темата

Card image cap
Кой иска Е36-цата на Кларксън?

8
дек.
2016

Спомняте ли си онази битка в калта? С това BMW Серия 3 (Е36) Джеръми Кларксън караше на рали-крос за Top Gear. Сега специалният „бумер“ се продава!

Card image cap
Kodiaq RS ще бъде най-мощният модел на Skoda

20
ян.
2017

Чехите потвърдиха, че 7-местният SUV Kodiaq ще има RS-версия! Най-мощният модел в гамата на Skoda ще бъде задвижван от дизелов двигател

Card image cap
Океан от суперавтомобили в новия „Бързи и яростни“ (ВИДЕО)

15
юни
2016

Нов тийзър за следващата част на поредицата представя коли, използвани в една-единствена сцена, на стойност милиони долари

Card image cap
Хардкор Ferrari 488 GTB

29
ное.
2016

Scuderia, Speciale или GTO? Все още нямаме идея как ще се казва хардкор версията на Ferrari 488 GTB. Тя ще бъде лансирана към края на 2017 г.

Card image cap

В последния брой:

Архив >