Употребявани благородни комбита от 20 000 лв.: Audi A6 (C7)

0406
2019

Благородните комбита като BMW Серия 5 Touring или Audi A6 Avant се предлагат след осем до десет години на цената на нов малък автомобил.  Колко добри са обаче тези премиум-комбита като употребявани и на кои слабости трябва да обърнат внимание клиентите?

Период на производство: 2011-2018 • бензинови двигатели: 1.8 TFSI със 190 к.с., 2.0 TFSI със 180 и 252 к.с., 2.8 FSI с 204 к.с., 3.0 TFSI с 300, 310 и 333 к.с., 4.0 TFSI с 420 (S6), 450 (S6), 560 (RS6) и 605 (RS6 performance) к.с. • дизелови двигатели: 2.0 TDI със 136, 150, 177 и 190 к.с., 3.0 TDI с 204, 218, 245, 272, 313, 320 и 326 (competition) к.с. • хибриди: 2.0 TFSI с 245 к.с. системна мощност (211 к.с. двигател с вътрешно горене, 54 к.с. електромотор).

Следващото поколение на A6 Avant (2011-2018) разполага със същата дължина като своя предшественик (C6), но с по-дългото си със седем сантиметра междуосие предлага осезаемо повече място на задната седалка. Освен това C7 ни глези с цяла армада от асистиращи системи. С опционалното си въздушно окачване A6 Avant поглъща с лекота почти всички неравности в пътната настилка.

Между 2012 и 2014 г. в продължителен тест на AUTO BILD участва автомобил A6 Avant 2.0 TDI – резултатът му бе превъзходен, с оценка 6-. Чак по време на пътуването до окончателното разглобяване изби гарнитура на изпускателния колектор. Дефект, познат на Audi от автомобили с доста голям пробег. Разходи за ремонта (в Германия): около 700 лв. Иначе на A6 не му личеше по нищо стреса от продължителния тест. Преди всичко модерно обзаведеното вътрешно пространство бе в превъзходно състояние в края на нашия тест. Електронните помощници, както и вадещият се монитор на навигацията функционираха безупречно, както през първия ден. В доклада на TÜV A6 C7 се представи във всички категории с оценки 5 и 6. Обект на сервизна акция бе усилвателят на спирачното действие на модификация 3.0-V6-TDI от година на производство 2012, като изпаренията от маслото можеха да повредят мембраната и да доведат до дефект. Друга сервизна акция е проведена заради горивопроводите за високо налягане на 3-литровията бензинова моторизация. Багажникът побира между 565 и 1680 литра. Дизеловите варианти с Euro 5 V6 агрегат се предлагат за под 40 000 лв. От 2014 г. моторите отговарят на норма Euro 6, като някои екземпляри могат да се намерят за под 60 000 лв. – както и над тази сума. Мощният 3.0 TFSI стартира от около 52 000 лв. (цените са за Германия).

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин