Употребявани благородни комбита от 20 000 лв.: Audi A6 (C7)


4
юни
2019

Благородните комбита като BMW Серия 5 Touring или Audi A6 Avant се предлагат след осем до десет години на цената на нов малък автомобил.  Колко добри са обаче тези премиум-комбита като употребявани и на кои слабости трябва да обърнат внимание клиентите?

Период на производство: 2011-2018 • бензинови двигатели: 1.8 TFSI със 190 к.с., 2.0 TFSI със 180 и 252 к.с., 2.8 FSI с 204 к.с., 3.0 TFSI с 300, 310 и 333 к.с., 4.0 TFSI с 420 (S6), 450 (S6), 560 (RS6) и 605 (RS6 performance) к.с. • дизелови двигатели: 2.0 TDI със 136, 150, 177 и 190 к.с., 3.0 TDI с 204, 218, 245, 272, 313, 320 и 326 (competition) к.с. • хибриди: 2.0 TFSI с 245 к.с. системна мощност (211 к.с. двигател с вътрешно горене, 54 к.с. електромотор).

Следващото поколение на A6 Avant (2011-2018) разполага със същата дължина като своя предшественик (C6), но с по-дългото си със седем сантиметра междуосие предлага осезаемо повече място на задната седалка. Освен това C7 ни глези с цяла армада от асистиращи системи. С опционалното си въздушно окачване A6 Avant поглъща с лекота почти всички неравности в пътната настилка.

Между 2012 и 2014 г. в продължителен тест на AUTO BILD участва автомобил A6 Avant 2.0 TDI – резултатът му бе превъзходен, с оценка 6-. Чак по време на пътуването до окончателното разглобяване изби гарнитура на изпускателния колектор. Дефект, познат на Audi от автомобили с доста голям пробег. Разходи за ремонта (в Германия): около 700 лв. Иначе на A6 не му личеше по нищо стреса от продължителния тест. Преди всичко модерно обзаведеното вътрешно пространство бе в превъзходно състояние в края на нашия тест. Електронните помощници, както и вадещият се монитор на навигацията функционираха безупречно, както през първия ден. В доклада на TÜV A6 C7 се представи във всички категории с оценки 5 и 6. Обект на сервизна акция бе усилвателят на спирачното действие на модификация 3.0-V6-TDI от година на производство 2012, като изпаренията от маслото можеха да повредят мембраната и да доведат до дефект. Друга сервизна акция е проведена заради горивопроводите за високо налягане на 3-литровията бензинова моторизация. Багажникът побира между 565 и 1680 литра. Дизеловите варианти с Euro 5 V6 агрегат се предлагат за под 40 000 лв. От 2014 г. моторите отговарят на норма Euro 6, като някои екземпляри могат да се намерят за под 60 000 лв. – както и над тази сума. Мощният 3.0 TFSI стартира от около 52 000 лв. (цените са за Германия).

Още по темата

Card image cap
Какво трябва да знаем преди избора на нови гуми?

29
окт.
2017

От Continental разкриват ценна информация за „обувките“ на автомобила

Card image cap
Mitsubishi Pajero: проблемното дете

18
дек.
2017

Цените на позастарелите дизелови всъдеходи в момента спадат главоломно. Това обаче съвсем не означава, че е добре да купите слепешката Pajero на старо...

Card image cap
Оптималният пакет за състезателни игри

1
сеп.
2016

Какво му трябва на човек, за да се почувства като истински състезател в неговия собствен хол?

Card image cap

В последния брой:

Архив >