Употребявани автомобили: Subaru Forester – по препоръка на горския

Горските купуват Forester. Заради двойното задвижване и големия комби-багажник. Но и защото е много надежден


28
юли
2017

Маркетинговият отдел на Subaru няма проблеми с клишетата. Иначе не биха кръстили високопроходимото си комби от среден клас на професията на повечето потенциални купувачи. Затова му дадоха името Forester – горски или жител на горите. И наистина горските надзиратели са сред най-верните клиенти на първото поколение на Forester от 1997 година. За разлика от повечето лайфстайл-конкуренти Subaru залага на базовите качества: надеждни боксерни двигатели, подходящо за офроуд двойно задвижване, компактна комби каросерия и изгодни цени.

Типичен „японец“: функционален кокпит с логично управление. Автоматичната трансмисия силно ограничава темперамента

Вторият Forester (Тур SG, 2002- 2008) също се отличава с тези типични качества. При клиренс 19 см няма защо да се плашите от черните пътища в гората. Особено ако се замиелите за офроуд техниката: освен с перманентно двойно задвижване Subaru се оборудва с блокиращ заден диференциал и понижаващи предавки – и то серийно. Единствено вариантите с автоматична трансмисия нямат понижаващи предавки. Но страхотната надеждност е серийна при всички Forester.

Сиво със сиво: не особено чаровният, но просторен интериор

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

В доклада на АUТО BILD и TÜV от 2010 година стабилният високопроходим автомобил се представя превъзходно, при анкетите за задоволство на клиентите собствениците на Subaru винаги дават върхови оценки. Тоест всичко е цветя и рози? Не съвсем, защото балансираните боксерни бензинови двигатели не са особено икономични, трудно ще постигнете разход под 10 литра. Базовият боксер със 125 к.с. може да бъде препоръчан само с механична трансмисия, защото автоматичната ограбва целия му темперамент. Най-добрият избор е базовият бензинов мотор със 158 к.с. след фейслифта от 2005 година. Добре поддържаните екземпляри струват от 18 000 лева.

Базовият боксер със 125 к.с. работи тихо и без почти никакви вибрации. Ангренажният ремък се сменя на 105 000 км или на всеки 5 години

Още по темата

Card image cap
5 НЕЩА, КОИТО НИ ДРАЗНЯТ ВЪВ VW MULTIVAN T6

30
окт.
2017

Ако карате този автомобил, няма начин да не са ви направили впечатление

Card image cap
Рисковете при неправилно налягане на гумите

1
ное.
2017

Неточното налягане в гумите не само ще ви коства по-висок разход на гориво, но може да стане дори причина за катастрофа. Таблиците за налягането и постоянните проверки ще ви предпазят от проблеми

Card image cap
BMW 320Ci на старо: спортист с добри маниери

2
сеп.
2017

BMW 320Ci: ако Coupe-то издържи на хулиганите от предградията, може да се превърне в класика

Card image cap

В последния брой:

Архив >