Употребявани автомобили: Subaru Forester – по препоръка на горския

Горските купуват Forester. Заради двойното задвижване и големия комби-багажник. Но и защото е много надежден


28
юли
2017

Маркетинговият отдел на Subaru няма проблеми с клишетата. Иначе не биха кръстили високопроходимото си комби от среден клас на професията на повечето потенциални купувачи. Затова му дадоха името Forester – горски или жител на горите. И наистина горските надзиратели са сред най-верните клиенти на първото поколение на Forester от 1997 година. За разлика от повечето лайфстайл-конкуренти Subaru залага на базовите качества: надеждни боксерни двигатели, подходящо за офроуд двойно задвижване, компактна комби каросерия и изгодни цени.

Типичен „японец“: функционален кокпит с логично управление. Автоматичната трансмисия силно ограничава темперамента

Вторият Forester (Тур SG, 2002- 2008) също се отличава с тези типични качества. При клиренс 19 см няма защо да се плашите от черните пътища в гората. Особено ако се замиелите за офроуд техниката: освен с перманентно двойно задвижване Subaru се оборудва с блокиращ заден диференциал и понижаващи предавки – и то серийно. Единствено вариантите с автоматична трансмисия нямат понижаващи предавки. Но страхотната надеждност е серийна при всички Forester.

Сиво със сиво: не особено чаровният, но просторен интериор

ВИЖТЕ ОБЯВИ ЗА МОДЕЛА В НАШАТА ОНЛАЙН БОРСА

В доклада на АUТО BILD и TÜV от 2010 година стабилният високопроходим автомобил се представя превъзходно, при анкетите за задоволство на клиентите собствениците на Subaru винаги дават върхови оценки. Тоест всичко е цветя и рози? Не съвсем, защото балансираните боксерни бензинови двигатели не са особено икономични, трудно ще постигнете разход под 10 литра. Базовият боксер със 125 к.с. може да бъде препоръчан само с механична трансмисия, защото автоматичната ограбва целия му темперамент. Най-добрият избор е базовият бензинов мотор със 158 к.с. след фейслифта от 2005 година. Добре поддържаните екземпляри струват от 18 000 лева.

Базовият боксер със 125 к.с. работи тихо и без почти никакви вибрации. Ангренажният ремък се сменя на 105 000 км или на всеки 5 години

Още по темата

Card image cap
Употребявани автомобили – Toyota Yaris: надеждният „японец“ за града

15
апр.
2017

Най-евтините екземпляри на малкия модел се търгуват на цени малко над 2000 лева

Card image cap
Любимите шмекерии на автоджамбазите…

23
ян.
2017

... или как да познаем дали километражът е манипулиран и да се предпазим от измама при покупка на автомобил втора ръка

Card image cap
Употребявани SUV-ове за 25 000 лв: VW Tiguan срещу Porsche Cayenne

19
ное.
2016

Тук това е въпросът – или казано по друг начин: дали да изберем достъпния Tiguan или по-стария Cayenne Turbo?

Card image cap
АБВ на турбото

18
ян.
2016

Туброкомпресорите намират все по-често приложение при дизеловите и бензиновите мотори, но и често са причина за проблеми. Ние ще ви разкрием най-важното за функционирането, поддръжката и смяната на турбините

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: