AUTO BILD България / Употребявани автомобили: Серия 2 от шоурума или М5 на старо? / Page 3

Употребявани автомобили: Серия 2 от шоурума или М5 на старо?

Серия 2 Active Tourer трябва да докаже, че радостта от шофирането и многото място не се изключват. Като нов 218i струва минимум 53 650 лева. Неговият проблем: за тази сума можете да купите употребявано М5 Туринг…


30
ное.
2016

 

BMW M5 Touring: ГИГАНТСКАТА РАДОСТ ОТ ШОФИРАНЕТО И ПОВИШЕНИЕТО НА СТОЙНОСТТА КОМПЕНСИРАТ СКЪПАТА ПОДДРЪЖКА

ПРОФЕСИОНАЛНАТА ПОДДРЪЖКА И ВНИМАТЕЛНОТО ЗАГРЯВАНЕ И ОХЛАЖДАНЕ СА РЕШАВАЩИ ЗА ДЪЛГИЯ ЖИВОТ

Типичен проблем на V10 (код на двигателя S85) са силно натоварените от високите обороти мотовилкови лагери – но черупките могат да се сменят. Това ще ви струва около 3000 лева. И често се налага при пробег над 100 000 километра. Но ако двигателят е подгряван внимателно и охлаждан при ниски обороти, лагерите могат да издържат много по-дълго – от решаващо значение е стилът на шофиране. Който обича своя V10, ще го форсира до високи обороти само при температура на маслото над 90 градуса. Дефектните мотовилкови лагери се разпознават по шумното чукане при подаване на газ. Ако двигателят не се развърта спонтанно и изключително бързо, вероятно е дефектно едно от двете двигателчета за всеки ред цилиндри, които управляват всичките десет отделни дроселови клапи. Ако Launch Control се използва често, съединителят на SMG се износва бързо. Смяната му струва около 2500 лева за всеки цилиндър.

Поддръжка Добра прогноза за повишаване на стойността може да се очаква само при оригинално и редовно поддържани във фирмен сервиз М5. Важно: моторното масло трябва да е само 10W-60.

Поддръжка
Добра прогноза за повишаване на стойността може да се очаква само при оригинално и редовно поддържани във фирмен сервиз М5. Важно: моторното масло трябва да е само 10W-60.

Спирачна система Ако смятате да карате агресивно това BMW с 507 к.с. по състезателната писта, трябва да знаете, че нови предни дискове и накладки струват над 2500 лева.

Спирачна система
Ако смятате да карате агресивно това BMW с 507 к.с. по състезателната писта, трябва да знаете, че нови предни дискове и накладки струват над 2500 лева.

Изпускателна система С оборотите се повишава и ревът на четворната ауспухова система, която е радващо издръжлива. Което е добре, защото смяната на двете крайни ауспухови гърнета ще ви струва близо 4500 лева…

Изпускателна система
С оборотите се повишава и ревът на четворната ауспухова система, която е радващо издръжлива. Което е добре, защото смяната на двете крайни ауспухови гърнета ще ви струва близо 4500 лева…

Окачване Логично е окачването на болид с 507 к.с. да е много натоварено. Обърнете внимание на стабилността по курса, тропане, чукане и неравномерно износени гуми.

Окачване
Логично е окачването на болид с 507 к.с. да е много натоварено. Обърнете внимание на стабилността по курса, тропане, чукане и неравномерно износени гуми.

 

 

BMW 218i Active Tourer: НИСКИ РАЗХОДИ СЛЕД ПОКУПКАТА

 

Извод
Едно BMW се купува заради радостта от шофирането. Затова емоционалният ни избор е лесен: М5 Туринг. Неговият уникален V10 идва от моторните спортове – и се движи така. М5 е събитие. Той привлича, събужда страст, предизвиква пристрастяване. А стойността на добре запазените Туринг в оригинално състояние ще се увеличава. Защото никога повече няма да има атмосферен V10 в комби.

Още по темата