Употребяваните автомобили на ужаса
Тези автомобили направо подлудяват специалиста по употребявани автомобили на AUTO BILD Ларс Буземан
2712
2016
Mercedes M-клас: Този Benz не заслужава звездата
Един Mercedes е солидна придобивка, това е автомобил за цял живот! Това беше вярно едно време! От представянето на „очиларката”, първата Е-класа с четири фара (W 210, 1995), качеството буквално се срути. Почти няма модел на Mercedes от втората половина на 90-те години, който да не ръждясва. Но абсолютен рекордьор по проблеми е първата М-класа (W 163, 1997–2005, от 8000 лева). Над 35 процента от 11-годишните автомобили ML се провалят на техническия преглед! Да, М-класата може и да не ръждясва чак толкова интензивно като Е-класата, но за сметка на това шарнирите на окачването и кормилните накрайници се износват екстремно бързо. Освен това качеството на изработката и на материалите на произведените в САЩ екземпляри е по-ниско от това на Fiat Panda. Автомобилите, сглобени при Magna Steyr в Грац, са изработени по-солидно. Daimler подобри качеството след фейслифта от 2001 година, но създаде и върха на ужаса: ML 400 CDI с V8-дизелов двигател с мощност 250 к.с. Автоматичните трансмисии се повреждат най-редовно, особено при теглене на ремарке. Самият двигател също създава сериозни проблеми: изгорелите гарнитури на цилиндровите глави и разтегнатите ангренажни вериги са по-скоро правило, отколкото изключение.
Автоматичните трансмисии се повреждат най-редовно, особено при теглене на ремарке.
Над 35 процента от 11-годишните автомобили ML се провалят на техническия преглед! Да, М-класата може и да не ръждясва чак толкова интензивно като Е-класата, но за сметка на това шарнирите на окачването и кормилните накрайници се износват екстремно бързо.
Извод
Тези 7 автомобила имат конструктивни слабости, които се проявяват с напредване на възрастта. Резултатът са провали при прегледите на TUV и големи сметки в сервизите. Подобни автомобили трябва да се купуват само когато са вече ремонтирани или са много изгодни.