Употребяваните автомобили на ужаса
Тези автомобили направо подлудяват специалиста по употребявани автомобили на AUTO BILD Ларс Буземан
2712
2016
Renault Megane: Връх по отношение на сигурността, провал в статистиката на TUV
Едва ли има друг клас като компактния, в който автомобилите толкова да си приличат. Всички искат да са успешни като Golf и поради това всички си приличат. Рядко се случва някой производител да е толкова смел, колкото Renault при второто поколение на Megane (2002-2008, от 3000 лева). Подобната на скулптура задна част превръща сигурния „французин” (пет звезди в краштеста на NCAP) в изключение от правилото. За съжаление това се отнася и до надеждността, но в отрицателен смисъл. Особено изнервящи са електронните проблеми – като системата за безключов достъп с карта, която обаче често не ви пуска в автомобила. При дизелите не са рядкост проблемите с турбокомпресора, а при бензиновите мотори – дефектите на стартера и горивната помпа. Повредите на алтернаторите и течовете на вода се срещат при всички варианти на каросерията и двигателите. Скъсаните „ластици” на изпускателната система са сред безобидните – и евтини за отстраняване – проблеми през TUV. Типични за Renault са разбитите шарнири на окачването и кормилното управление, заради които TUV три пъти по-често отбелязва увеличен луфт на волана при Megane в сравнение със средното за сегмента. Интересен дизайн, но проблеми пред TUV – френски автомобил от старата школа.
Особено изнервящи са електронните проблеми – като системата за безключов достъп с карта, която обаче често не ви пуска в автомобила.
При дизелите не са рядкост проблемите с турбокомпресора, а при бензиновите мотори – дефектите на стартера и горивната помпа.
Продължете на следващата страница
Още по темата