Употребяваните автомобили на ужаса
Тези автомобили направо подлудяват специалиста по употребявани автомобили на AUTO BILD Ларс Буземан
2712
2016
Jaguar S-Type: С напредване на възрастта тази расова котка става нестабилна
Този предразсъдък царува от десетилетия: винаги ви трябват два Jaguar-а, за да можете да карате единия, докато другият е в сервиза. Това до голяма част е легенда, но в него има и доза истина. Най-сериозният проблем на S-Type (1999–2007, от 6000 лева) е автоматичната трансмисия преди фейслифта от 2002 година. След счупване на малка пружина в управляващия блок трансмисията не превключва на четвърта и пета предавка, на дисплея се появява съобщение „Проблем в скоростната кутия”. Разходи по ремонта: около 1500 лева. Само че вместо да сменят пружината, много сервизи се опитват да пробутат на клиентите нова трансмисия – срещу 10 000 лева. Проблем при V8-двигателите са „бананите” и обтегачите на ангренажната верига, които при двигателите от първите години на производството са от пластмаса и с течение на времето се разпадат. И ако не ги смените своевременно, рискувате тотална повреда на двигателя. TUV има забележки към разбитите кормилни накрайници и шарнири. При някои S-Type се отбелязва и ръжда под лайстните на праговете, но това не е особено сериозен проблем.
Най-сериозният проблем на S-Type (1999–2007, от 6000 лева) е автоматичната трансмисия преди фейслифта от 2002 година.
Проблем при V8-двигателите са „бананите” и обтегачите на ангренажната верига, които при двигателите от първите години на производството са от пластмаса и с течение на времето се разпадат.
Продължете на следващата страница
Още по темата