Който кара Mini JCW GP, е платил поне 90 000 лева за „джобната ракета“. И може да бъде сигурен, че кара нещо наистина ексклузивно. Mini ще направи само 3000 бройки от развиващия 306 к.с. топмодел на Cooper. А сега Manhart тунингова пъргавия „британец“ и дори увеличава мощността му. Всеки от направените Manhart F350 ще получи уникално фолиране.
Manhart F350 е разработен съвместно с Beek Auto Racing. Холандската тунинг компания се е погрижила за „ремапването“ на ECU-то, благодарение на което изтласква четирицилиндровият мотор с означение B48 е „напомпан“ от 306 на 350 к.с. Въртящият момент е вдигнат от 450 на 530 Нм.

Downpipes и клапи в ауспуха по желание на клиента
Освен това са поставени нов интеркулер и карбонов всмукателен тракт. В програмата на Manhart има още Downpipes и клапи на изпускателната система без филтър за твърди частици. Що се отнася до окачването, клиентите могат да избират между пружини, които „свалят“ автомобила с 20 мм отпред и с 15 мм отзад, както и между три вида колоувъри AST Suspension. Визуално и серийното GP веднага привлича погледите – преди всичко заради огромния заден спойлер от две части и „раздувките“ на калниците от Forged Carbon.

Цветни акценти за джантите и интериора
Manhart осигурява на F350 фолио, което прави всеки екземпляр уникален. Автомобилът от снимките е решен в емблематичния British Racing Green с червени акценти, които са пренесени и в интериора. Джантите в стил Concave One са с размери 8,5 x 19 цола и разполагат с атрактивен цветен пръстен. Цената за силовия тунинг е 7700 лева, отделно ще трябва да приготвите 1140 лева за промените по всмукателния тракт. Фолирането струва още 6800 лева, докато джантите, в зависимост от цвета, излизат минимум 3600 лева за комплект.