Ултрамощната Tesla Model S 75D идва на изложение за електромобили у нас

0709
2018

Макар и често критикуванi заради смелите си медийни кампании, Илон Мъск и Tesla отдавна са синоним на визионерство и иновации, които променят света. Tesla Roadster дори полетя в космоса, за да покаже „безкрая“ на футуризма в мобилността. Но от самото си създаване Tesla бе налаган като най-добрия електрически автомобил. Превърна се в еталон за автономен пробег сред електромобилите, а след това и във флагман за ускорението и по-бързото зареждане на батериите, за да подготви целия комплекс от услуги и инфраструктура, оформящи транспорта на бъдещето. И когато редица други автомобилни производители също набраха скорост и предложиха не по-малко ефективни и по-евтини алтернативни предложения, Tesla извади нов коз – настани лукса на премиум сегмента в електрическите автомобили.

Един от най-атрактивните автомобили във високия клас – Tesla S 75D, модел 2018, е вече в България и ще може да бъде видян на първото електромобилно изложение у нас – ELECTRO MOBILITY EXPO 2018. Автомобилът, който Top Rent A Car ще покаже от 13-ти до 16-ти септември в Sofia Ring Mall, е изцяло електрически, с изящна визия, задвижване на 4-те колела, два електромотора – за предното и задното задвижване. Максималната скорост от 225 км/ч и дългия му пробег – до 500 км с едно зареждане – правят този електроавтомобил наистина уникален. От Tesla обявиха в средата на миналата година, че плaниpaт cepия oбнoвлeния нa Моdеl Ѕ и Моdеl Х, c ĸoитo aвтoмoбилитe щe cтaнaт oщe пo-бъpзи. И резултатът е налице – електродвигателят е с впечатляващата мощност от 332 к.с. и ускорява колата до 100 км само за 4,4 секунди. Освен луксозния салон, удобства и редица улеснения при шофиране, в които ще се уверите сами, в модела има внедрени редица системи за сигурност. Електрическото задвижване на Tesla S е разположено под алуминиевата клетка на автомобила в собствена подрама, което намалява центъра на тежестта и минимизира риска от преобръщане. Алуминиеви колони, подсилени със стоманени релси, посрещат страничните удари, за да защитят пътниците, и същевременно подобряват здравината и устойчивостта на покрива. В случай на катастрофа шест въздушни възглавници предпазват пътниците отпред и отзад, а източникът на електрозахранване с високо напрежение се изключва автоматично.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин