Ултраикономичен дизел срещу хибрид: кой е по-добрата покупка на старо?


13
май
2019

НЯКОИ СЛАБОСТИ НА VW НИКОГА НЕ БЯХА МОНТИРАНИ В ПЕСТЕЛИВОТО POLO

VW почти не предлагаше екстри за 1.2 TDI BlueMotion. Практичните опции като разделена задна седалка не се предлагаха дори срещу доплащане.
Добре дошли у дома: в кокпита на Polo няма загадки, всеки водач е запознат с управлението
Обичайният сдържан стил на шофиране води до едностранно износване на спирачните дискове, заради което може да имате проблеми пред TÜV.
Дизелов скандал при двигателите EA-189: 1.2 TDI е засегнат. Но актуализациите на софтуера могат да окажат негативно въздействие върху инжекторите и филтъра за твърди частици.

ДОРИ КРАДЦИТЕ БЯХА ВПЕЧАТЛЕНИ ОТ КАЧЕСТВОТО НА PRIUS

Също като предшественика си Prius II, и следващият Prius III издържа нашия тест от 100 000 километра без никакви проблеми. И не получи оценката 6+ само заради две изгорели лампи на фаровете. Toyota ни разреши да продължим теста с още 100 000 километра, но крадците на автомобили явно имаха други планове за нашия Prius и го откраднаха при пробег 154 300 км. До този момент хибридът не беше показал никакви слабости. Нашата препоръка: моделите след април 2012 година са подобрени значително, включително по-здрава каросерия и по-добри седалки. Но и моделите преди фейслифта са много солидни.

Хибриден акумулатор Често издържа 250 000 километра. При дефект Toyota сменя целия акумулатор (10 000 лева). Но специализираните сервизи могат да ремонтират акумулатора за по-малко от 2000 лева.

Качество на изработката Моделите след 2012 година са с по-здрава каросерия, по-висококачествени, с оптимизирано кормилно управление и окачване, освен това са шумоизолирани много по-добре.

Трицилиндровият дизел работи значително по-грубо от нежното като коприна хибридно задвижване на Prius
Добре дошли в бъдещето: Head-up дисплей и дигитални уреди. С по-високо качество след фейслифта

Още по темата

Card image cap
VW Touareg на старо: пустата му електроника е виновна!

6
юли
2017

Натрупалият годинки VW Touareg понякога има проблеми с механиката. Но проблемите с електрическата инсталация са по-чести.

Card image cap
А4 на старо: за 1400 и 30 хил. лева

29
ное.
2017

Кое е по-добрият избор – класическият употребяван автомобил или евтината оферта?

Card image cap

В последния брой:

Архив >