Удобен, но не и за дълъг път

1803
2024

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ЕДИН БАВАРЕЦ ОТ КИТАЙ – Ради Горенг, така да се каже. Страхотни седалки и окачване в X3, приятно конвенционално управление на кокпита, но търсенето на зарядни станции трябва да бъде активирано от водача чрез двустепенното меню. Иначе получавате винаги информация за заетостта на зарядните станции. На дълъг път ви е необходимо търпение както при всеки електромобил: след 210 км трябва да планирате 35 минути време за зареждане (140 км/ч максимална скорост, 5 градуса по Целзий) – е, дори и струващият 75 000 евро електромобил не е дизелов модел. Добре, че поне на магистралата автомобилът не харчи толкова, колкото други подобни електрически SUV. Това, че iX3 се произвежда в Китай, не е нещо задължително хубаво, но поне при изработката не си личи.

+ до темпо 130 км/ч пробегът по магистралата е приличен, страхотни седалки, приятно окачване, тих.

– не е най-бързият при зареждане, няма двойно задвижване, скъп, на задната седалка не е особено удобно.

BMW iX3 M SPORT

СТАРТ 8. April 2022

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 62878 км

ТЕСТОВ РАЗХОД 21,4 кВтч./100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин