Hyundai Tucson вече се предлага и в спортното изпълнение N Line. То се характеризира с малко по-агресивен външен вид, но не разполага с по-висока мощност. Hyundai явно я пази за „истинския“ Tucson N.
Нека първо разгледаме предната част на Tucson N Line: фаровете, интегрирани в радиаторната решетка, са обградени от тясна, черна рамка, самата решетка е по-широка, както и централният въздухозаборник, променена е и мрежата. Отдолу откриваме по-голяма защита за дъното, решена в сребрист цвят. Пластмасовите облицовки по праговете и калниците са в цвета на каросерията, а хромираните рамки на прозорците вече са черни. Опционално корпусите на огледалата също могат да бъдат черни. Спойлерът на покрива е станал малко по-голям и има перки отстрани. Иначе от Hyundai са преработили и бронята: сребристият дифузьор и светлоотразителната лента над него подчертават ширината на автомобила. Изпускателната система завършва с две тръби. Финален акцент са новите 19-цолови джанти, чийто външен вид напомня на мандала.

Спортно черно в интериора
В интериора преобладаващите цветове са черно и червено. Седалките с логото N са „облечени“ в кожа и велур, декоративните шевове са червени. Червени декоративни шевове откриваме и по панелите на вратите, подлакътника, таблото и волана. Черен таван и алуминиеви педали, разбира се, също са налице. Всички седалки са стандартно оборудвани с отопление, а предните – и с вентилация. Климатичната система трябва да достигне желаната температура в купето особено фино благодарение на серийния Multi-Air режим.

Адаптивно окачване с нова настройка
Различни асистиращи системи се предлагат опционално за Tucson N Line – от асистент за сляпата зона, който показва изображение от камерата на дигиталния дисплей в таблото, когато подадете мигач, през асистента за движение по магистрала, който поддържа автомобила в лентата и за целта използва и информация от навигационната система. По този начин автомобилът предварително „знае“ кога предстои завой и може да намали автоматично скоростта си. За хибридите и Plug-in хибридите има допълнителен паркинг асистент срещу доплащане, с който колата може сама да влиза и излиза от паркоместа. От Hyundai специално са адаптирали опционалното адаптивно окачване за N Line. Особено в спортен режим то трябва да осигурява по-добър контакт с пътя и да противодейства на наклоняването на каросерията.

Двигателите
По традиция N Line се предлага само с най-мощните двигатели – това важи и при Tucson. Можете да избирате измежду четири задвижвания, които винаги са базирани на 1,6-литровия турбобензинов двигател. Те включват две електрифицирани версии с 48-волтова система. По-маломощното изпълнение разчита на 136 к.с., а по-потентното – на 180 к.с. Над него има два хибрида, единият с 230 к.с., а най-мощният вариант е Plug-in хибрид с 265 к.с.