2018
Евтините автомобили, които се използват предимно през зимата – нашите германски колеги Малте Бютнер и Щефан Новицки тръгнаха на лов за кола за студения сезон
Малте Бютнер се спря на Hyundai Terracan – истински всъдеход с цял мост и понижаващи предавки.
Този Hyundai на базата на Pajero (V20) е в състояние без проблеми да тегли огромна каравана с дизеловия си двигател. В германия обаче данък МПС на този модел е 920 лв. на година – заради стария двигател със самовъзпламеняване.
При стартиране дизеловият агрегат трака равномерно …
… но мазната капачка на охладителната течност ни кара да предполагаме, че е възможно да има теч на масло от гарнитурата на главата и в охладителния кръг навлиза масло. Възможно е и причината да е обратната. Смяната на ангренажния ремък и на двата клиновидни ремъци трбява да се прави на всеки 90 000 километра. Може би колата ще изкара тази зима без да е наложителна смяната им, но ако все пак после решите да продавате автомобила, несменените ремъци могат да се окажат проблем.
Не трябва да се взирате много в износения интериор. Малте обаче вече се насочи към HR-V. 1:0 за Щефан!