Ту наляво, ту надясно

3005
2023

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ХАРЕСВАМ МНОГО PUMA ST. ИЛИ ПОНЕ Я ХАРЕСВАХ. Любовта ни малко поохладня. Причината: при висока скорост Puma бие наляво. Или надясно. За съжаление от сервиза на Ford не успяват да оправят тази странна склонност – според тях гумите, полуоските и всичко останало е наред. Така бързият модел от Кьолн сега демонстрира уменията си най-вече в града. За целта му помага икономичният двигател (с малко по-шумен режим на работа с два цилиндъра) – разходът не е висок. И без друго 3-цилиндровият двигател с 200 к.с. задава тона в автомобила. Той звучи плътно-сонорно, дава крила на ST и го прави автентичен и пъргав. Все пак май още обичам този ST.

+ мощен и пъргав турбобензинов двигател с три цилиндъра, може да бъде икономичен, прецизно управление.

– междувременно недобро пътно поведение, ограничено място отзад, шумен при висока скорост.

FORD PUMA ST X

СТАРТ 16-ти юли 2022 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 38 900 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 31 830 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 8,5 л А 95 Н/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин