„Тука има, тука нема” с BMW M2! (ВИДЕО)

Баварската компания поставя много сериозна задача за всички, които обичат да се заглеждат по хубави коли и красиви дами


16
апр.
2016

За пазарното въвеждане на спортната версия на BMW Серия 2 американска рекламна агенция създава атрактивен рекламен спот. Под мотото Eyes On Gigi зрителите получават интересна задача – да открият в коя от пет абсолютно еднакви М2-ки е чаровната Джиджи. Ситуацията е малко тип „тука има, тука нема”, но в значително по-стилен вид – колоната от автомобили се прегрупира няколко пъти и човек изобщо не може да разбере в коя от машините (естествено, всички са без регистрационни номера) се е качила дамата. Кампанията стартира официално в понеделник, 18.04.

Още по темата

Card image cap
Първи впечатления от новия кросоувър на Toyota

15
апр.
2016

Новият кросоувър на Toyota - C-HR бе представен маскиран до неузнаваемост. AUTO BILD получи възможност да тества 1,2-литровия бензинов модел със 116 к.с.

Card image cap

В последния брой:

Архив >