2017
Зад хромираните „бъбреци“ работи двигател, който в мюнхенската номенклатура ще оправдае впечатлявощото обозначение BMW 150d. Турбодизелът не само има 3,0-литров работен обем и шест цилиндъра, но и три турбокомпресора. Който е изпитал дизела с три турбокомпресора в M550d, веднага ще оценят неговото равномерно разпределение на мощността и огромния диапазон на въртящия момент – може да се направи извод, че мощният дизелов двигател в копактната 1-ва серия ще ви остави без думи. Обаче никой не може да бъде впечатлен от сериен двигател, затова AC Schnitzer е дал на BMW 150d скромните 400 к.с.
Към предницата, която е базирана на М-пакета на BMW, вървят спортни джанти от AC Schnitzer, страничини огледала от карбон и спойлер на покрива. Ауспуховата система, завършваща с две тръби, напомня на BMW 135i.