Трите крайни ауспухови тръби остават! Първи тийзър на новия Honda Civic Type R


8
окт.
2021

От новия Civic също ще има версия Type R. Първите тийзъри показват, че моделът запазва типичните си атрибути. AUTO BILD ще ви даде информация.

Новото поколение на Civic ще се появи на пазара през есента на 2022 г. – сега Honda пуснаха първи снимки на маскирания Type R. Информацията за новото поколение обаче все още е оскъдна. Единственото, което се знае, е това, че тестовете на пистата Нюрбургринг вече са започнали и че колата ще бъде представена през 2022 г. С оглед на това, че обикновеният Civic ще бъде в продажба в края на 2022 г., се очаква спортната версия да се появи  едва през 2023 г.

Следващият Civic Type R – отново с три крайни ауспухови тръби

Стигаме и до дизайна. Ако след единадесетото поколение на компактния модел сте се опасявали, че следващият Type R ще се появи без спойлери и по-семпъл, няма защо да се притесняватеНовият спортен Civic също ще се появи с голямо задно крило, което сега е по-филигранно и по-ниско. Друга важна характерна черта на предшественика също продължава да е тук: разположените в средата три ауспухови тръби. Досега средната от тях бе по-малка от останалите две в краищата, докато сега тя е най-голямата от всички. Под маскировъчното фолио личи и дифузьор. Иначе задницата е по-гладко оформена и не е толкова разчупена.

В предницата впечатление правят по-малките светлини и по-големият  вентилационен отвор. Виждат се и внушителните спирачни апарати Brembo.

Интериорът на новия Civic е показван досега само като рендер. Спортният модел ще получи хоризонтално оформения кокпит с дигитални уреди, спортни седалки и типичния алуминиев скоростен лост. И разбира се вътре доминират червеният и черният цвят.

Вероятно Type R ще е последната Honda с двигател с вътрешно горене

Следващият Civic Type R може би ще е последната Honda с двигател с вътрешно горене. Honda обявиха, че до 2022 г. всички модели на марката ще бъдат електрифицирани – но не и компактният спортист. Новото поколение може би отново ще се появи с VTEC-двигателя на актуалния модел. Вероятно с малък плюс по отношение на мощността спрямо предшественика си – в момента турбоагрегатът в Type R разполага с 320 к.с. и 400 Нм. Трансмисията отново ще бъде механична. Засега обаче информацията не е официална – възможно е новият Type R да се появи и с хибридно задвижване, 4х4 и с 400 Нм.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин