2020
Минимум 44 815 лева ще струва на българския пазар новото Isuzu D-Max. Срещу тази сума получавате единична кабина, само задно задвижване и 6-степенна ръчна трансмисия. Топверсията на произвеждания в Тайланд пикап – Arena 4×4 с 6-степенна автоматична скоростна кутия, двойна кабина и четири врати се предлага срещу 68 020 лева. Клиентите могат да поръчат и изпълнение с удължена кабина, но само с две врати. Обемът на задвижващия агрегат с ангренажна верига остава 1,9 л, от които инженерите са „изстискали“ 164 к.с. и 360 Нм. D-Max осветява пътя с нови Bi-LED фарове и изразителни дневни светлини. Освежен е също дизайнът на стоповете. Подобрената аеродинамика намалява също разхода на гориво и шумовете от вятъра. Интегрираната броня с вградено стъпало прави „товарача“ по-практичен.

Дълбочината на газене при третото поколение на модела е увеличена до 80 см, но най-сериозните промените са по отношение на интериора и на системите за безопасност. Голям 4,2-инчов TFT мултифункционален тъчскрийн представя различни функции на автомобила според предпочитанията на водача, като инфотеймънт системата поддържа свързаност с Apple CarPlay и Android Autо. В списъка със системи по помощ на водача влизат функция за автоматично спиране, асистент при завиване, асистент за следене на лентата, адаптивен круиз контрол, система за мъртвата зона, система за напречен трафик отзад, разпознаване на пътни знаци и др.

При новото издание на D-Max са поставени по-големи спирачки, генериращи по-ниско ниво на шум, както и по-големи въздушни възглавници за постигане на по-високо ниво на безопасност. От Isuzu са „пипнали“ интериора, като са поставили по- В зависимост от оборудването, дори отзад има дюзи за отоплението/климатизацията, както и възможност за зареждане на смартфон през USB-порт.