Тоyota е най-скъпата автомобилна марка

0510
2018

В годишната класация на Interbrand за най-скъпите марки на планетата на първо място сред автомобилните излиза Toyota – на седмо място, оценена на $53,4 млрд. Непосредствена след нея и на първо място след премиум брандовете „на колела“ е Mercedes, оценена на $48,6 млрд. И двете марки бележат ръст съответно от 6 и 2 процента спрямо предходната година. Първите места в класацията са окупирани от IT-сектора – първи е Apple, следван от Google, Amazon и Microsoft. Третата по стойност автомобилна марка е BMW, която е загубила 1% от стойността си ($39,9 млрд.) спрямо 2017 г. В топ 100 на най-скъпите брандове цели 16 са от автомобилната сфера.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин