2018
Golf VI е по-скоро фейслифт на Golf V, отколкото нов модел. Повечето части на окачването са с идентични номера. Серийното оборудване включва климатик, както и въздушна възглавница за коленете. При двигателите всички дизелови мотори са с култивираната система на впръскване Common Rail, докато при бензиновите агрегати се появяват още разновидности на TSI-версиите. Golf VI вози комфортно и е сравнително спортен.
Слаби места: ангренажните вериги на 1.2- и 1.4-TSI-моторите се късат често. Има оплаквания за износени тапицерии на седалките, проблемни уплътнителни лайстни на прозорците и дефектни запалителни ключалки. През 2012 има сервизна акция за датчика на налягането на принудително пълнене при 1.2 TSI, в края на 2011 г. за пукнатини в тръбопроводите за високо налягане на 2.0 TDI, а през 2009 г. заради грешки в спирачната уредба и повредени стъклоповдигачи. При 1.6 TDI често се налага смяна на уредите за управление на двигателя, тъй като не палят при ниски температури.