Топ 20 на най-продаваните употребявани автомобили: 1-во място: VW Golf (година на производство 2008 до 2012)

AUTO BILD ще ви разкрие проблемните зони на тези модели


26
февр.
2018

Golf VI е по-скоро фейслифт на Golf V, отколкото нов модел. Повечето части на окачването са с идентични номера. Серийното оборудване включва климатик, както и въздушна възглавница за коленете. При двигателите всички дизелови мотори са с култивираната система на впръскване Common Rail, докато при бензиновите агрегати се появяват още разновидности на TSI-версиите. Golf VI вози комфортно и е сравнително спортен.

Слаби места: ангренажните вериги на 1.2- и 1.4-TSI-моторите се късат често. Има оплаквания за износени тапицерии на седалките,  проблемни уплътнителни лайстни на прозорците и дефектни запалителни ключалки. През 2012 има сервизна акция за датчика на налягането на принудително пълнене при 1.2 TSI, в края на 2011 г. за пукнатини в тръбопроводите за високо налягане на 2.0 TDI, а през 2009 г. заради грешки в спирачната уредба и повредени стъклоповдигачи.  При 1.6 TDI често се налага смяна на уредите за управление на двигателя, тъй като не палят при ниски температури.

Още по темата

Card image cap
Е-класа на старо: внимание, ръжда!

8
дек.
2017

Прочутият модел от среден клас на Mercedes е надежден и дълготраен автомобил, но за съжаление е известен и с предразположението си към корозия...

Card image cap
Пет факта, които трябва да знаете за ретрофитите

25
май
2017

На пазара се появяват все повече ретрофитни LED лампи и затова става все по-важно да знаем как да разграничаваме висококачествените продукти от останалите

Card image cap
АБВ на турбото

18
ян.
2016

Туброкомпресорите намират все по-често приложение при дизеловите и бензиновите мотори, но и често са причина за проблеми. Ние ще ви разкрием най-важното за функционирането, поддръжката и смяната на турбините

Card image cap

В последния брой:

Архив >