A4 B8 е доста бърз седан за пътуване на дълги разстояния, който въпреки възрастта си изглежда доста свежо. В края на 2007 г. моделът с четири врати се появява на пазара, а през март 2008 г. е последван и от комбито. През 2011 г. има фейслифт, който може да бъде различен само от експертите. Оборудването включва електромеханично сервоуправление, както и двойно задвижване.
Слаби места: много от 1.8 TFSI двигателите „обичат“ моторно масло, пропускащи влага задни LED-светлини, загуба на охладителна течност вследствие на теч в радиатора. При механичните скоростни кутии понякога предавките се вкарват трудно. При седемстепенната автоматична трансмисия с два съединителя DSG може да се стигне до блокиране в режим паркиране, а при TDI-моделите много бързо се износват двумасовият маховик и съединителят, като често липсва и мощност. В случая помага ъпдейт на устройството за управление, като освен това помага и за внезапно изчезване на късите светлини (година на производство 2013). Опасно: разхлабващи се болтове на алуминиевите джанти – Audi ги сменя безплатно.