Топ оборудван VW Phaeton за 23 000 лв. – струва ли си?

0512
2024

Този VW Phaeton с рядък цвят на каросерията примамва с богатото си оборудване. През 2010 г. цената му като нов е била над 200 000 лв., сега за луксозния модел се искат 23 000 лв.

За тези пари едва ли ще получите по-добре оборудван автомобил – този VW Phaeton е поръчан с всички възможни скъпи екстри. Цената му е надхвърляла 200 000 лв. през 2010 г. Междувременно някогашният флагман на VW се продава изключително изгодно!

Почти няма автомобил с толкова голяма загуба на стойност, колкото този VW. Навремето на VW Phaeton не му бе лесно: моделът не успя да се наложи в конкуренцията на Mercedes, BMW или Audi, продажбите не бяха много. причината: малко клиенти бяха готови да дадат 160 000 лв. или повече за модел на VW, независимо, че оборудване и изработката бяха на топниво. Иначе Phaeton бе произвеждат в продължение на 15 години – между декември 2001 и март 2016 г. завода в Дрезден напускат точно 85 000 бройки. Във времето на производството си флагманът от Волфсбург постоянно бе ъпдействан – общо имаше четири фейслифта, последният от 2014 г.

Двигателната гама на Phaeton без широкообхватна – освен различни V6- и V8-бензинови мотори, имаше и няколко дизелови варианта, както и предлаганият до 2011 г. топмодел Phaeton W12 с 6,0-литров 12-цилиндров агрегат (първоначално с 420 к.с., а по-късно с 450 к.с.). най-предпочитаната моторизация обаче е 3.0 V6 TDI, предлагана в зависимост от годината на производство и моторизацията с от 225 к.с. до 245 к.с.

Употребяван VW Phaeton с пробег 190 000 км

„Balik Automobile“ предлага за продажба такъв VW Phaeton V6 TDI от 2010 г. Става дума за ранен GP3-Modell с 240 к.с., който е имал двама предишни собственика. Пробегът му е 190 000 километра, което не е нещо необичайно за автомобил от този клас. Phaeton е с редкия цвят на каросерията „Cairo Grey Metallic“ и на снимките прави добро впечатление. Първият собственик е поръчал базов модел с късо междуосие и пет места, но допълнителни екстри не са били малко на брой.

Към богатото базово оборудване са добавени 20 екстри: навигационна система RNS810, ACC с Front Assist, дървен пакет, 19-цолови джанти“Omanyt“, комфортни седалки, аудиосистема Dynaudio, кожена тапицерия „Sensitive Classic Style“ и много други.

Цена като нов: над 200 000 лв.

Накрая само екстрите са стрували около 70 000 лв., което прави цена на автомобила като нов 200 000 лв. 14 години и 190 000 километра по-късно за този луксозен Phaeton струва около 23 000 лв.

Сега Phaeton струва около 23 000 лв.

Все пак интересуващите не трябва да се заблуждават от цената -Phaeton е премиум автомобил и поддръжката му не е евтина. Ремонтите също са скъпи, така че трябва да сте подготвени.

ИЗВОД

Едва ли има друг автомобил, който да предлага толкова богато оборудване на такава цена като употребяван както VW Phaeton. Ако не ви необходим престижа на S-клас, то може би ще сте щастливи с някогашния флагман на VW. Не забравяйте, че поддръжката и ремонтите не са евтини.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин