2019
На автосалона в Ню Йорк Kia показа Stinger GTS с режим за дрифт. В Европа моделът се предлага отдавна. Лимитиранията на 800 бройки специален модел има различни елементи във визията си. Сред тях освен новия, ексклузивен цвят „Federation“ (искрящо оранжево) има и някои части от карбон: освен рамките на радиаторната решетка и на предните вентилационни отвори, GTS ще има капаци на страничните огледала, спойлер, вентилационни отвори на страничните калници и заден дифузьор от карбон.
За да бъде Stinger GTS по-силно диференциран от основния модел, емблемата на Kia на задния капак ще отпадне. Вместо това там ще има надпис Stinger. Вътрешното пространство се различава само по някои детайли от нормалния Stinger. Отвътре остава предимно черно, а дръжките на вратите и някои лайстни са в цвят изчеткан алуминий. Това, с което изпъква кокпитът на GTS, е воланът: в специалния модел той е тапициран с алкантара. Таванът на автомобила е покрит с приличаща на набук материя.
Под капака на Stinger GTS продължава да работи 3,3-литровият V6 агрегат с 370 к.с. Изцяло ново за Щатите е модифицираното двойно задвижване: „D-AWD“-задвижване прави Stinger GTS в сравнение с обикновената 4х4-система значително по-ориентиран към задницата. Няколко режима на движение осигуряват различно разпределение на мощността: в „Comfort“ 60 процента от мощността са към задните колела, а в „Sport“ – 80 процента. Ако не ви е достатъчно, то можете да включите режим „Drift“ – тогава 100 процента от мощността се насочват към задната ос, а трансмисията поддържа предавката без да превключва на по-висока. Така Stinger се превръща в машина за дрифт.