Тунинг » Този Range Rover рестомод е задвижван от V8 на Corvette

Този Range Rover рестомод е задвижван от V8 на Corvette

1111
2022

Когато все по-големите екрани и все по-сложните задвижващи системи затрудняват избора на следващия ви автомобил, този Range Rover Classic може да се окаже чудесна алтернатива – запознайте се „Project Exeter“ на Legacy Overland.

Като използва базата на първото поколение Range Rover с две врати от 1975 г., компанията извършва широкообхватна реставрация: офроуд класиката обаче не само е трябвало да бъде възстановена, но и да бъде пренесена в 21.век с по-модерна техника. Проектът отнема на тунинг компанията цели три години, но по всичко личи, че резултатът си е заслужавал.

Отвън старият Range Rover е модифициран съвсем леко – само боята в цвят Beluga Black и специално изработената изпускателна система подсказват какво се крие под ламарините.

Range Rover с над 400 к.с. от 6,2-литров V8

Сега първият Range бива задвижван от 6,2-литров V8 на Corvette; двигателят работи в тандем с шестстепенна автоматична трансмисия GM 6L80. Раздатъчната кутия на Land Rover за 4х4-задвижването е модифицирана.

Изисканият модел вече разполага с 420 к.с. и 526 Нм максимален въртящ момент. Комплект Performance спирачни дискове и нови спирачни тръбопроводи трябва да се грижат за оптималното отрицателно ускорение. Новите алуминиеви радиатори и охлаждането на сервоуправлението трябва да гарантират, че модифицираният Range Rover няма да прегрява.

Range Rover с голямо сърце: 6,2-литровият V8 от Corvette с 420 к.с. под капака.

Екстериорът на „британеца“ е претърпял цялостна реставрация, като оригиналният цвят е заменен от елегантния Beluga Black. Но като изключим боята и специално изработената изпускателна система, почти нищо по външния вид не подсказва какво се крие под ламарините на този Range Rover.

Bluetooth, Android и Spotify на борда

Другите промени засягат основно вътрешното пространство. Въпреки че още навремето Range Rover Classic предлага малко повече от конкуренцията си, тогава той е бил далеч от разточителния лукс, характерен за най-добрите модели на марката в наши дни.

Хората от Legacy Overland са дали нов живот на стария интериор. Project Exeter разполага с нова тапицерия, дебел мокет и ръчно изработена облицовка на тавана.

Множество пластмасови елементи, тапицерията и облицовката на тавана са нови. На борда има дори Bluetooth, Android-управление и Spotify.

Въпреки че информационно-развлекателната система на Alpine не е най-модерното решение, с него класикът вече има удобства като Bluetooth, Android управление, Spotify и USB. От Alpine идват също високоговорителите и усилвателят.

Освен освежените пластмаси, модифицирания скоростомер с допълнителни показания и реставрираното арматурно табло, сред акцентите в Project Exeter е и новият климатик.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин