На това му се казва корава машина: Nissan Frontier на Брайън Мърфи е изминал над 1 млн. мили (1,6 млн. километра) едва за 13 години! Учудващо е колко дълго са издържали стандартни износващи се части на пикапа. Например оригиналният съединител на Frontier (познат в Европа като Navara) е издържал цели 1 млн. километра!

Мърфи купува своя Nissan чисто нов още през 2007 г. – като автомобилът е оборудван със задно задвижване, 5-степенна ръчна трансмисия и 4-цилиндров бензинов двигател. 62-годишният мъж работи като куриер на свободна практика в Чикаго и дневно прекарва между 12 и 13 часа в своя автомобил. В най-натоварените си периоди водачът изминава 16-20 хил. км на месец. Пикапът „покрива“ цялата дистанция с един-единствен двигател и една-единствена трансмисия. При това Мърфи кара често в града – и явно оперира с педала на съединителя като хирург със скалпел. Все пак е имал доста време да се упражнява – защото за 13 години мъжът е прекарал около 50 000 часа в своя пикап. А това се равнява на пет години и осем месеца! Като работещ на свободна практика Мърфи трябва да изпълнява всички свои задачи сам и да внимава за разходите. Ето защо и следи внимателно горивната консумация – а тя се равнява средно на 9 л/100 км.

Други части също издържат невероятно много: първата водна помпа си „отива“ чак след 970 000 км, а алтернаторът и радиаторът биват сменени, когато километражът отчита 710 000 км. След 800 000 км е сменена шофьорската седалка, а ангренажната верига – на 1,1 млн. км, но просто за всеки случай! Мърфи сам сменя маслото на всеки 16 000 км, а за всички други дейности по обслужването се грижи официален сервиз. Автомобилът изглежда изключително свежо – и трудно бихте заподозряли на какъв пробег е. Мърфи обаче няма тайна за това как е постигнал огромния пробег. Просто шофирал внимателно. Ако си падате по дълголетни пикапи, вижте историята и на този Volkswagen Amarok.