2025
Suzuki показа на изложението Bharat Mobility Global Expo в Индия малкия модел Jimny с впечатляваща офроуд визия – както и Swift в спортни одежди.
Suzuki дава солидна газ на изложението Bharat Mobility Global Expo в Индия: на автосалона бяха представени седем шоу-автомобила. Два от тях са особено впечатляващи: Jimny (не се предлага в Германия от средата на 2024 г.) в офроуд-стил и спортна версия на Swift.
Jimny завоевателят
Концепцията Jimny Conqueror (завоевателят) е създадена от Suzuki по всички правила на приключенството. Като база служи предлаганият в Индия, Австралия, Африка и Латинска Америка петместен модел с малко по-дълго междуосие. Различни елементи карат автомобила да изглежда така, сякаш е оборудван за екстремни ситуации.
С лебедка и покрив на багажника
Шоу-автомобилът е оборудвана с лебедка отпред, с „шнорхел” за газене в по-дълбоки води, и допълнителен резервоар, прикрепен отстрани. Има и багажник на покрива с дъски – достъпен чрез стълба отзад.
Привличащата окото двуцветна боя (пясъчен цвят и черно) е облагородена отзад с дизайн на мозайка. Елемент на предната броня, боядисана в цвета на автомобила, изглежда като булбар. Няма обаче промени по отношение на мощността: и в офроуд-версията на Jimny работи 1,5-литров бензинов двигател със 102 к.с.
Така може би ще изглежда новият Swift Sport
Втората студия, която ни направи впечатление, е Suzuki Swift в спортен костюм. Вече в седмото си поколение малкият автомобил вече не се предлага като Swift Sport. Защо всъщност? Защото тунингът на външността показва, колко добре подхождат спортните символи на Swift.
Само огромният спойлер на ръба на покрива прави „мъника” да изглежда изключително динамичен. Дифузьор отзад, спортни брони, по-широки калници и прагове правят нещата още по-пикантни. Отпред има решетка тип пчелна пита и леко модифицирана броня – така разполагащият с 83 к.с. автомобил изглежда по-мощен, отколкото е всъщност.
ИЗВОД
Катарина Берндт
От Suzuki са приготвили две много готини версии на Индия. Отново си пролича, че Jimny и Swift Sport ни липсват. Въпреки, че са различни концепции и двата модела биха били едни много добри и достъпни попълнения в Германия.

