Тунинг » Този 2,8-тонен колос с 900 коня ускорява от 0 до 100 за 4,2 секунди!

Този 2,8-тонен колос с 900 коня ускорява от 0 до 100 за 4,2 секунди!

2904
2022

Mercedes-Maybach GLS 600 залага на върхов лукс и изобилие от хромирани елементи. Но това не е по вкуса на всеки. Ето защо сега Brabus представя своя модел 900 с доволно количество карбон, 24-цолови Hightech ковани джанти и ексклузивен 2-цветен интериор.

Сърцето на супер SUV-a е V8 битурбо двигател с увеличен до 4,5 л работен обем, мощност 662 кВт (900 к.с.) и максимален въртящ момент 1250 Нм. Така моторизиран, колосът се изстрелва от 0 до 100 км/ч само за 4,2 сек. Заради високото тегло на машината максималната скорост е ограничена електронно… на 320 км/ч!

За увеличението на работния обем от 3982 на 4407 куб. см хората от Brabus са увеличили диаметъра на цилиндрите с 84 мм и са поставили нови ковани бутала. Увеличеният със 100 мм ход на буталата е комбиниран с нов колянов вал и нови мотовилки.

Под декоративния капак върху самия двигател, изработен от червен карбон, има голям брой други модификации, които позволяват мощността да бъде вдигната без каквито и да било компромиси по отношение на издръжливостта на агрегата и пригодността за шофиране във всекидневието. Две горивни помпи с повишен дебит, работещи под високо налягане, както и допълнителна Booster-помпа оптимизират подаването на бензин към двигателя. За подобряване подаването на въздух всмукателният тракт също е адаптиран.

Двата турбокомпресора, конструирани специално от Brabus, са с по-големи компресорни колела и усилени лагери. Те работят при по-високо налягане от серийните – 1,4 бара. В изпускателната система са поставени нови катализатори, които създават по-ниско съпротивление за отработените газове и които са конструирани специално за каросерията на GLS. Самата ауспухова система е изработена от стомана и разполага с клапи. Водачът може да контролира от шофьорското място звука на ауспуха.

С натискането на бутон можете да избирате между „шепнещия“ режим „Coming home“ и мощен V8 саунд, когато изберете „Sport“. Разбира се, модифицираният двигател разполага и с уникалната за Brabus гаранция на тунинга в рамките на 3 години или 100 000 километра.

Комбинацията от преден спойлер на Brabus и карбонови добавки бива подчертана от решетка на радиатора, както и всички хромирани стандартно елементи по каросерията, решени в цвят Shadow Grey – така SUV-ът изглежда по-динамично.

Средната част на задната броня е заменена с карбонов компонент на Brabus с интегриран дифузьор. Той не само придава на автомобила по-спортен вид, но и по перфектен начин „обрамчва“ правоъгълните тръби на спортната изпускателна система Brabus.

Финален акцент в „мускулестия“ външен вид са 24-цоловите ковани джанти M „PLATINUM EDITION“, които изпълват идеално калниците с карбонови раздувки на Brabus. Continental доставя перфектните high-performance гуми SportContact 6. Отпред са поставени джанти 10Jx24 с гуми 295/35 R 24, а на задната ос – джанти 12Jx24 с гуми 335/30 R 24.

Инженерите по окачването на Brabus са модифицирали серийното въздушно окачване със специален контролен модул, благодарение на който автомобилът „слиза“ с около 25 милиметра по-ниско до пътя.

За представения на снимките Brabus 900 шивачите на компанията са подготвили ексклузивен двуцветен интериор. За него е използвана много мека „дишаща“ кожа в черно и кремаво – контрастно на екстериора. Highend SUV-ът разполага с алуминиеви педали и множество карбонови елементи – на волана, арматурното табло, централната конзола и по вратите. Праговете на вратите от стомана със светещо лого на Brabus приветстват водача и пътниците.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ