2022
ДА НЕ БИ ТОЗИ Shooting Brake да ви се струва прекалено екстравагантен? Никакъв проблем, Genesis предлага и класически седан – G70. По отношение на техниката и мощността няма разлика със Shooting Brake. 2-литровият 4-цилиндров турбодвигател разполага с 245 к.с. – тоест минимално по-малко от 330i (258 к.с.) на BMW. По отношение на реализацията и двата модела се различават значително. Мощност има, но какво да кажем за звука? Първокласната шумоизолация почти не пропуска никакви шумове във вътрешното пространство, като в случая помага и шумозиолираното предно стъкло. Разгръщането на мощността няма да ви разтърси, но няма и да ви разочарова. 8-степенната автоматична трансмисия си върши работата чудесно.
Малко критика за нашия G70 във версия Sport. В комбинация със шикозните 19-цолови джанти колата вози сравнително стегнато, а режимът на движение Comfort можеше да бъде и по-буквален. Вторият проблем на седана – недостатъчното място на втория ред. В корейския модел с четири врати препоръчваме на високите пасажери да изминават само кратки отсечки на задната седалка. Затова цената ще ви компенсира. Вариантът Sport с 245 к.с. и много богато оборудване струва в Германия 47 610 евро. За тази сума няма да можете да си купите дори и базовата версия на 330i, като за нея BMW искат (в Германия) поне 47 800 евро.
ИЗВОД
Кристоф Рихтер
Един чудесен агрегат! Без да е вихрен, той осигурява достатъчно мощност във всяка една ситуация на пътя, като си партнира доста хармонично с 8-степенната автоматична трансмисия с хидротрансформатор. Освен това е убедителен по отношение на „цена-качество”.
GENESIS G70 2.0T PLUS
4-цил. турбомотор, отпр. надл. работен обем 1998 cм3 мощност 180 кВт. (245 к.с.) при 6200 об/мин макс. въртящ момент 353 Нм при 3500 об/мин задно задвижване/ 8-степ. авт. трансмисия Д/Ш/В 4685/1850/ 1400 мм собствено тегло 1675 кг обем на багажника 330 л 0–100 км/ч за 6,1 сек макс. скорост 240 км/ч разход на гориво 8,0 л А 95 Н/100 км CO2 181 г/км цена ( в Германия) от 47 610 евро