Това Renault не се плаши от калта…но предпочита да не се цапа


2
май
2019

Renault 20, Renault 25, Renault Safrane… помните ли онези разкошни лимузини, в чиито седалки направо „потъваш“? За съжаление, в наши дни Renault няма преки аналози на тези модели. Ето защо дори и френският президент беше принуден да заложи на просторния ван Espace, който не се предлага у нас. Но какво остава за обикновения автомобилен почитател франкофил, който иска да разчита на максимален лукс и емблемата на автомобила му да бъде с ромб? В днешния свят на SUV-ове се оказва, че „най-наточеното“ и най-скъпо Renault на българския пазар (задвижвано от ДВГ), е Koleos във версията Initiale Paris 4х4 с цена 73 490 лв.

Когато ръцете ви са заети с торби, можете да отворите задния капак с движение на крака под бронята

На практика това е най-изтънчената версия на Nissan X-Trail: със значително по-приятен интериор и по-атрактивен екстериор, благодарение на който SUV-флагманът на Renault се отличава от тълпата. Най-хубавото нещо в Initiale Paris са разкошните кожени седалки с масажна функция, върху които ще бъдете готови да пътувате до края на света. Върху тяхната тапицерия е гравирано името на нивото на оборудване. Същия надпис откриваме и под емблемата отпред, както и под дизайнерските „чупки“ под огледалата. Сред акцентите в топверсията са още 19-цолови двуцветни алуминиеви джанти, висококачествена аудиосистема Bose, системата Easy Park Assist и др.

Декоративните вложки в интериора създават много приятна атмосфера

Иначе задвижването ни е добре познато: 2-литровият дизел със 175 конски сили е комбиниран с безстепенна автоматична трансмисия, която работи много комфортно. Като цяло, тази комбинация подхожда идеално на природата на автомобила – но не е замислена за почитателите на динамичното шофиране.

ИЗВОД

В топверсията си Initiale Paris Renault Koleos предлага атмосфера, която „глези“ пътниците. Макар че моделът споделя платформата си с Nissan X-Trail, ще го почувствате максимално френски. И сигурно Макрон щеше да се вози на нещо подобно, ако го нямаше Espace…

Пълнозърнестата кожа Nappa е основна характеристика на версията Initiale Paris.

TEХНИЧЕСКИ ДАННИ: Renault Koleos 2.0 dCi X-Tronic 4×4 Initiale Paris

Двигател 4-цил. турбодизел, отпред напр. Работен обем 1995 куб.см Макс. мощност 130 кВт (175 к.с.) при 4000 об/мин Макс.въртящ момент 380 Нм при 2000 об/мин Макс.скорост 201 км/ч 0-100 км/ч за 9,5 сек Задвижване двойно/безстепенна трансмисия Д/Ш/В 4672/1843/1673 мм Тегло 1699 кг Разход EU-Mix 5,8 л/100 км СО2 149 г/км Цена: от 73 490 лв.

Още по темата

Card image cap
2400 км с автомобил с горивна клетка

7
юли
2016

Готов ли е днешният ден за техниката на утрешния? Ларс Буземан се отправи да търси водород с Toyota Mirai

Card image cap
Cadillac XT5 3.6: може ли този американски SUV да ядоса германците?

7
окт.
2016

Cadillac въвежда на европейския пазар своя бестселър SUV. Но мъката при избор на двигател ще ни бъде спестена. XT5 ще се предлага само с 3,6-литров бензинов агрегат

Card image cap
Първи сравнителен тест на новия Ford Ka+

19
ян.
2017

Почти 40 сантиметра по-дълъг и минимално по-скъп от своя предшественик, новият Ka+ се опитва да разбърка картите в класа на малките автомобили. Дали това е достатъчно, за да извадиш силен коз при моделите с дължина 4 метра?

Card image cap
Икономично шофиране в новия SUV на Kia

2
юни
2016

Кросоувър с хибридно задвижване – дали Kia Niro е моделът на бъдещето? AUTO BILD провери това.

Card image cap

В последния брой:

Архив >