Това Ferrari има злато по ауспуха!


3
февр.
2021

Тунинг на Ferrari. Всеки трябва сам трябва да си отговори на въпроса дали това е радост или светотатство. Ние само отбелязваме, че го има – както доказва най-новият проект на Novitec. „Благородната“ тунинг компания се е заела с F8 Tributo и му е подготвила цялостен ъпгрейд с добре подбрани съставки. 3,9-литровият битурбо V8 получава повишение на мощността в няколко фази. Вместо 720 к.с. и 770 Нм въртящ момент, най-мощното изпълнение генерира 802 к.с. и 898 Нм. Това означава, че автомобилът със задно задвижване трябва да изстрелва от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди и да вдига над 340 км/ч. Повишената мощност е постигната с допълнителен контролен модул и спортна изпускателна система с тръби с карбоново покритие. Опционално ауспуховата уредба може да бъде изработена от изключително лекия материал Inconel и дори да бъде покрита със злато, точно като спортните катализатори. Това подобрява отвеждането на топлината. Технологията не е нова, тя е използвана още в началото на 90-те години за емблематичния суперспортен автомобил McLaren F1.

Според Novitec повишението на мощността няма да повлияе на надеждността V8-мотора с два турбокомпресора.

Бодикит, изработен от карбон

Карбонов бодикит трябва да подобри аеродинамиката. Предлагат се добавки за капака на двигателя, нови прагове, корпуси за огледалата и елементи, насочващи въздушния поток към задните въздухозаборници. За задната броня от Novitec са проектирали различни карбонови части, от нови капаци, перки и въздухозаборници до цели дифузьори. Финален акцент в задната част е голямо антикрило или по-дискретен спойлер. Предлагат се и различни джанти,  разработени заедно с Vossen. Висококачествената джанта, наречена NF10, изглежда сякаш е с централна гайка, а гумите са в различен размер на предната и задна ос (21“/22“).

Вместо голямото антикрило и обемистия дифузьор се предлагат и по-фини алтернативни варианти.

По отношение на джантите клиентите могат да избират между 72 цветови варианта! Новите спортни пружини помагат на колелата да изпълват оптимално калниците. Те намаляват клиренса на Ferrari-то с около 35 милиметра и са съвместими и със система за повдигане на предната ос. За да бъде персонализирано F8 Tributo в максимална степен, интериорът може да бъде „пипнат“ от Novitec с кожа, алкантара и карбон.

Още по темата

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >

Бюлетин