Това E46 325i на газ е изминало почти 600 000 километра

0209
2024

Освен редовната поддръжка, има още две причини, поради които този голям пробег не е проблем за това BMW!

BMW пусна на пазара само две поколения на Compact, след което скъсеният седан беше заменен от Серия 1. E36 Compact се произвежда от 1993 до 2000 г., последван от E46 Compact (до 2004 г.). Особено характерни тук са малките, кръгли фарове и прозрачните лещи на задните светлини в стил Lexus, които бяха заменени с по-често срещания червен цвят при фейслифта на втория Compact. Външният вид е нещо, с което трябва да се свикне, но неговият индивидуален дизайн имаше за цел да привлече по-младите поколения.

И проработи, защото дори и днес Compact, независимо дали E36 или E46, често се избира за първа кола от младите шофьори. Това със сигурност не на последно място се дължи на ниската покупна цена. Много екземпляри са изминали по-малко от 150 000 километра и струват само между 4000 и 10 000 лв. Последното важи и за предлагания тук E46 325i – първото обаче не изцяло.

Този 325i е рекордьор по пробег

Защото този Compact от 2001 г. вече има почти 600 000 километра зад гърба си. Точно 573 050 километра! За да стане това възможно, E46 не само е каран на дълги разстояния в по-голямата си част, но е и оборудван с газова уредба, когато пробегът му е бил 138 000 километра.

Недостатъци след слагането на газовата уредба?

Комбинацията от резервоар за бензин и пропан-бутан (70 литра) трябва да осигури респектиращ пробег. Общо над 1000 километра не би трябвало да са проблем. Недостатъкът: Резервоарът за пропан-бутан е в багажника – тук не остава много място за съхранение.

Както е известно, автомобилът на пропан-бутан е с леко намалена мощност, но при серийни 192 к.с. това няма да се забележи осезаемо.

В интериора нещата продължават да са специални

Индивидуалността е подходящата ключова дума в интериора. Частично тапицираните кожени седалки са в привличащо вниманието синьо – в тон с боята на каросерията Blue Pearl. Същото се отнася и за арматурното табло. Останалите повърхности са или черни, или хромирани.

Продавачът иска малко над 6000 лв. за автомобила, което със сигурност е справедлива цена предвид преработката и богатото оборудване, което включва отопляеми седалки, ксенонови фарове, система за помощ при паркиране, круиз контрол и автоматичен климатик.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин