2020
Като портокал с часовников механизъм – така изглежда тунингованото от G-Power BMW M5, наречено G5M Hurricane RS. Тунинг компанията е поставила на това, което някога е било просто М5 Competition, фолио за 7600 лв. и карбонов преден капак с Powerdome и странични въздухозаборници на стойност 10 500 лв. Капакът трябва да се грижи за по-доброто охлаждане на двигателя – а такова определено е необходимо, както можете да предположите, след като разберете какво са направили хората от G-Power с добрия стар 4,4-литров V8 с два турбокомпресора.

Нови „Upgrade” турбини с по-големи „студени колела“ и подобрени „топли колела“ и направени по метода на CNC-фрезоването корпуси (12 000 лв.), спортни катализатори с по 200 клетки (9600 лв.), титаниева генерация със 100-милиметрови карбонови тръби (16 800 лв.) и нов софтуер за управление на двигателя вдигат мощността до 840 к.с. при 6600 об/мин, а въртящия момент – до 1050 Нм, достъпни в диапазона 3150-4500 об/мин. Това са с 215 к.с. и 300 Нм повече, отколкото при серийната версия – ето защо са се наложили подобрения и по трансмисията.

Спиращи дъха са и динамичните постижения на Hurricane RS. G-Power обещава 2,5 сек за „спринта“ 0-100 км/ч. Дори Bugatti Veyron не е по-бързо в тази дисциплина. Максималната скорост е електронно ограничена на 350 км/ч. Естествено, машината може да развие и повече, но заради гумите се налага ограничението. Ако 350-те км/ч са твърде малко за вас, трябва да се сърдите на 21-цоловите гуми Michelin. Цената на колелата е 19 000 лв.
Носят се слухове, че BMW иска да даде на своето М5 още повече мощ. Вероятно компанията ще пусне на пазара М5 CS, което ще генерира по-висока мощност от М5 Competition с 625 „коня“. Вероятно новата модификация ще дебютира при фейслифта на модела.