Това BMW M5 е навъртяло 22 обиколки на земното кълбо!

3007
2022

В Щатите се появи BMW M5 E39 с пробег от над 870.000 километра. Невероятно: мощният седан е все още с първия си двигател!

Малко различният маратонец! За много от феновете на BMW, M5 от поколение E39 е най-доброто M5 на всички времена. Причините за това са най-разнообразни: класически, непреходен дизайн на BMW,  5,0-литров V8-атмосферен двигател (S62B50), 6-степенна механична трансмисия, задно задвижване и често хвалено качество на изработка!

BMW M5 с невероятните 873.069 километра пробег

В американския щат Тексас се движи произведено през 2002 г. M5 E39, което е навъртяло невероятните 542.500 мили. Това са 873.069 километра и съответства на почти 22 обиколки на земното кълбо (40.030 километра) – вероятно това е M5 E39 с най-големия пробег от всички М-модели. Тоест, баварският мощен седан е изминавал на година по 43.653 километра.

Още по-впечатляващо е, че според собственика това е оригиналният двигател на модела. 5,0-литровият V8 агрегат разполага с 400 к.с. и не е ремонтиран, дори ангренажната верига била първата. Разбира се, че такъв астрономически пробег се постига само с отлична поддръжка. Според собственика, който бил автомобилен механик, маслото на двигателя на М5 е сменяно на всеки 6000 мили (9650 километра).

За съжаление няма много информация относно маратонеца M5 в сив цвят. Интересно би било да се знае, колко съединителя е сменил собственика през годините.

Съвсем приличен външен вид

С изключение на допълнително монтираните фарове, черните странични огледала и лакираните впоследствие не в оригиналния цвят джанти, мощният седан оставя съвсем нелошо впечатление, като с оглед на пробега интериорът дори изглежда доста запазен. Е, може би с изключение на една лайстна, която не подхожда на интериора.

Ако се питате, защо това M5 няма преден капак – вероятно той е свален с цел пребоядисване. Надяваме се, актуалният му собственик скоро да продължи да го кара – така това M5 E39 може да кандидатства за M-модела с най-голям пробег.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин