Това BMW Серия 7 блести в ново състояние!


18
юни
2020

Второто поколение на BMW Серия 7 е синоним на собствен клас. Сега на търг бе продаден чистонов екземпляр от 1992 г. – с пробег от само 775 км, при това не за много пари!

Когато през септември 1986 г. BMW представиха второто поколение на Серия 7  E32, от Mercedes са силно обезпокоени: в действителност E32 притежава елегантен, динамичен и сдържано агресивен дизайн – „германския Jaguar“, го нарича специализираната преса по онова време.

Под елегантната каросерия техниката е на високо ниво! В Полша на търг бе продаден почти чистонов екземпляр 740i от 1992 г. с пробег от само 775 километра!

BMW с пробег от 775 километра

Бялото 740i е оборудвано с петстепенна автоматична трансмисия и задно задвижване. 4-литровият му V8 двигател е с 286 к.с. и ускорява това BMW за само 7,4 секунди до темпо 100. Максималната скорост е регулирана на 240 км/ч. Отвън автомобилът изглежда безупречно – сякаш току-що слиза от конвейера. Вътрешното пространство също изглежда недокоснато – седалките са тапицирани с плат, а вътре има и дървени декорации. Първият собственик не е поръчал аудиосистема за своята Серия 7. Произведеното през 1992 г. BMW е с десен волан – поръчано е от англичанин при германски търговец на BMW.

За съжаление клиентът умира преди доставката и търговецът съхранява BMW-то в продължение на 23 години в отоплявано помещение – ако членовете на семейството на собственика предявят претенции към колата. Едва през 2015 г. колата е продадена, сервизирана и изминава до днес само 775 километра. Спирачките и гумите Pirelli P600 са оригиналните.

На проведения снощи търг автомобилът е купен за 16 000 евро. Това е повече от пазарната цена – според Classic Data едно такова BMW 740i (E32) в състояние 2 струва около 9600 евро. Едва ли обаче на пазара се предлагат такива екземпляри в почти ново състояние. Факт е, че с произвежданата от 1987 до 1994 г. Серия 7 можете да се сдобиете с лукс за малко пари. BMW води надпревара по онова време с Mercedes по отношение на технологиите, затова оборудването на E32 включва ABS и за първи път в сериен автомобил ксенонови фарове. Принципно ремонтите на модела са скъпи – особено при версията с 12-цилиндров двигател. Затова е по-добре човек да инвестира в запазен екземпляр с безупречна сервизна история – в автомобил като този например!

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >