2023
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
„ТРЯБВА да превърнеш негативното в положително”, проповядва терапевтът, „това е по-добре за кармата.“ Е, щом е така, тогава просто трябва да кажем: това BMW ти подарява време, през което редовно да размишляваш за живота. Стоиш и чакаш половин час по време на зареждане. И докато другите водачи на електромобили имат време само за кафе, ти спокойно си взимаш обяд. BMW iX3. Да, с него можеш да пътуваш на дълъг път, уверил съм се сам, когато през април 2022 г. взех модела южно от Рим за нашия продължителен тест и удвоих показанието на километража. На всеки 300 километра обаче батерията има нужда от зареждане, като iX3 зарежда с максимум 150 кВт., докато Kia и Hyundai вече зареждат с 230 кВт. И така се налага да чакаш не 20 минути, както при „корейците”, а 30. Сега на полувремето на продължителния тест на AUTO BILD, се срещнахме отново за командировки на около 5000 километра из Германия. Първото впечатление: този автомобил не остарява! Дължи се на превъзходното му качество, на седалките с кожена тапицерия, на волана и на пластмасите: всичко е както през април 2022 г., всичко е като ново. Пъргавото пътно поведение също те кара да се усмихващ постоянно, като с тегло от 2270 кг iX3 тежи с 400 килограма повече от своите събратя с двигател с вътрешно горене, но разпределя масата на подходящите места – батериите са ниско долу, което прави SUV-а значително по-динамичен. Мисля си за тези неща, докато зареждам на зарядната станция. Поне имам време за това.
+ благодарение на ниския си център на тежестта има доста пъргаво пътно поведение, фино качество, страхотна мултимедия.
– времето за зареждане вече не е в крак с времето, разходът на магистралата е над 20 кВтч./ 100 км, много висока цена.
СТАРТ 8-ми април 2022 г.
BMW iX3 M SPORT
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 75 490 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 54 410 км
ТЕСТОВ РАЗХОД 21,4 кВтч./100 км
