Това ще бъде i5

През 2021 г. BMW ще пусне с i5 конкурент на Tesla Model 3 и пробег от 600 километра. Максималната скорост на модела ще е 200 км/ч


12
сеп.
2017

BMW показа i5 във Франкфурт. До 2025 г. BMW възнамерява да електрифицира 25 модела. На IAA бе представен i Vision Dynamics, който ни дава насоки за бъдещото i5 през 2021 г.

Четиривратото Gran Coupé ще има пробег от 600 км/ч. Максималното му темпо ще бъде 200 км/ч, а ускорението от 0-100 км/ч ще трае 4 секунди.

Както научихме от студията на BMW iNext i5 ще притежава Level 4 или 5 на степента на автономно шофиране. Засега баварците не издават как ще изглежда кокпитът на i5.

От 2021 г. в Динголфинг ще се произвежда BMW i5. На външен вид моделът ще бъде смесица между хечбек и кросоувър – нещо подобно на Jaguar i-Pace. Дългото междуосие, широката следа, късите надвеси на каросерията и леко повдигната линия на покрива определят чудесните пропорции.

Със старта на седмото поколение на iDrive Head-up-дисплеят, широкоекранният монитор и тъчскрийнът ще се превърнат в най-важните интерфейси между водач и автомобил. Задвижващият модул на i5 се състои от основен акумулатор, резервна батерия, електромотори и електроника. Капацитетите на батерията ще бъдат 60, 80, 100 и 120 кВт. С най-голямата батерия пробегът се увеличава на 750 километра, а минималният пробег ще бъде 600 километра.

През 2021 г. BMW ще пусне с i5 конкурент на Tesla Model 3 и пробег от 600 километра. Максималната скорост на модела ще е 200 км/ч

BMW показа i5 във Франкфурт. До 2025 г. BMW възнамерява да електрифицира 25 модела. На IAA бе представен i Vision Dynamics, който ни дава насоки за бъдещото i5 през 2021 г.

Четиривратото Gran Coupé ще има пробег от 600 км/ч. Максималното му темпо ще бъде 200 км/ч, а ускорението от 0-100 км/ч ще трае 4 секунди.

Както научихме от студията на BMW iNext i5 ще притежава Level 4 или 5 на степента на автономно шофиране. Засега баварците не издават как ще изглежда кокпитът на i5.

От 2021 г. в Динголфинг ще се произвежда BMW i5. На външен вид моделът ще бъде смесица между хечбек и кросоувър – нещо подобно на Jaguar i-Pace. Дългото междуосие, широката следа, късите надвеси на каросерията и леко повдигната линия на покрива определят чудесните пропорции.

Със старта на седмото поколение на iDrive Head-up-дисплеят, широкоекранният монитор и тъчскрийнът ще се превърнат в най-важните интерфейси между водач и автомобил. Задвижващият модул на i5 се състои от основен акумулатор, резервна батерия, електромотори и електроника. Капацитетите на батерията ще бъдат 60, 80, 100 и 120 кВт. С най-голямата батерия пробегът се увеличава на 750 километра, а минималният пробег ще бъде 600 километра.

Още по темата

Card image cap
Mercedes-AMG S 63 4Matic – по случай 130 години автомобил

11
ян.
2016

Mercedes-AMG отбелязва 130-ата годишнина от рождението на автомобила с ексклузивна версия на S-клас Cabrio. Мощността остава същата, но цената ще бъде по-висока, отколкото при стандартната модификация

Card image cap
Fabia остава без дизел?

8
февр.
2018

Skoda подлага Fabia на фейслифт. Малкият модел получава нова предница и повече асистиращи системи

Card image cap
Първият хибрид на AMG

15
ян.
2018

Mercedes-AMG залага на хибридна техника за първи път в историята си. Модификациите „с две сърца“ ще получат означението „53“, с което ще дебютира CLS 53

Card image cap
VW Tiguan Allspace

9
ян.
2017

VW Tiguan XL се нарича Allspace, по-дълъг е с 22 сантиметра, а вместимостта на багажника му е по-дълга със 150 литра.

Card image cap
ЕВРОПЕЙСКА ПРЕМИЕРА НА ИЗЦЯЛО НОВИЯ SSANGYONG REXTON G4

22
авг.
2017

Новият флагман на южнокорейския SUV-специалист SsangYong предлага още повече мощ, сигурност, пространство и стил

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: