Това ретро 911 Turbo на Kaege разполага с до 510 к.с.!


29
ян.
2021

Модерна техника в класическа каросерия – това представлява Kaege Retro Turbo на базата на Porsche 993. Рестомод-моделът е с мощност до 510 к.с.

Рестомод моделите с модерна техника се появиха в началото на милениума. Роджър Кеге също е специалист на тема преоткриване на автомобили 911 с въздушно охлаждане. Кеге е взел като пример класическия F-модел, но под каросерията на Kaege Retro се крие техника на 993 – за разлика от продуктите на голям брой други тунинг-специалисти, които използват техниката на 964. За да озаптяват разходите, специалистите използват голям брой от първоначалните компоненти. Така например Kaege ни представя 993 Turbo с визия на рестомод.

Мощността на боксерния двигател може да бъде увеличена до 510 к.с.

Kaege подхожда прагматично по отношение на преработката. Почти цялата серийна техника от 993 Turbo е запазена, като нови са индивидуално настроеното окачване с регулиращи се пружини на KW и ауспуховата уредба. Техниката на задвижване остава същата и по тази причина може да бъде ремонтирана във всеки сервиз на Porsche. 3,6-литровият боксерен двигател с две турбини разполага първоначално с 408 к.с. При Porsche има две увеличения на мощността – 430 к.с. (WLS1) и 450 к.с. (WLS2). При желание от страна на клиента, Kaege дава на боксерния мотор 510 к.с. Серийната ABS остава на борда, но други системи в помощ на водача не се предлагат.  Така този 911 си остава автентичен. Във вътрешното пространство на  Kaege Turbo водачът и пътникът до него седят върху ментови на цвят седалки тип корито Recaro. Тапицериите са с класически пепитени мотиви. Радио-навигационната система с винтидж-визия, LED фаровете и мигачите с класически дизайн са сред другите кулминации на модела.

Цена: преработката струва 980 000 лв. и е продължила 2 години

Благодарение на облагородяването с карбон с 37 отделни части автомобилът тежи с 160 кг по-малко от оригинала., Преработката е продължила около две години. Лакирането, интериорът, мощността на двигателя и настройката на двигателя могат да бъдат уточнени след договорка с клиента. Kaege Retro Turbo струва 980 000 лв. без ДДС. Освен това клиентът трябва да си осигури и автомобила, който ще бъде тунингован. Това също не е евтино. Според Classic Data пазарната цена на Porsche 993 Turbo в състояние 2 е 250 000 лв., а в състояние 3 – 195 000 лв. Тоест ретро-мечтата ще ви излезе около 1,2 милиона лева.  

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >