Това може Leaf с удължен пробег


6
юни
2019

Във версия Leaf e+ Nissan предлага своя компактен електромобил и с 217 к.с. – както и с пробег от 400 километра. AUTO BILD го тества!

Nissan Leaf бе най-продаваният електромобил в Европа за 2018 г. С Leaf e+ японците искат да достигнат до още повече купувачи. Неговият плюс: по-голям пробег, по-голяма мощност. AUTO BILD провери, дали моделът спазва обещанията си.

Това представлява

Компактен електромобил с батерия с капацитет 62 кВтч. (вместо 40 кВтч. с обикновения Leaf), разположена под пътническата клетка– това води до приятно повдигната позиция на седене. Материалите в кокпита е изглеждат особено висококачествени, но затова пък управлението е класно. за всички най-важни функции има превключватели, а останалото се управлява чрез тъчскрийна и гласовите команди. Недостатъците: отзад е тясно, ако сте по-висок от  1,80 метра, а багажното отделение изнервя с високия си ръб и неравната товарна повърхност, а полезният товар е малък – 415 кг.

Тих и комфортен – а по желание дори и с педал! В така наречения  „One-Pedal“ режим Leaf до пълно спиране, щом отнемете крака от педала на газта. С малко повече тренировки накрая няма да се нуждаете от педала на спирачката. По време на тричасовия ни тест я използвахме само седем пъти. Това щади спирачките и зарежда батерията. Leaf вози добре и ускорява доста добре благодарение на мощността си от 217 к.с.: за 7,3 секунди моделът достига 100, като възможната максимална скорост е 157 км/ч. Но при висока скорост пробегът намалява – затова ще се движим спокойно из града. Тук според производителя са възможни 528 километра.

Още по темата

Card image cap
Новият Range Rover Velar: синът на краля

27
ное.
2017

Сър Range Rover има нов наследник: Velar е невероятно красив SUV, но съвсем не е евтин

Card image cap
Тест: първият хибрид на Renault

9
окт.
2017

Първият хибриден модел на Renault е комбиниран с дизелов агрегат. Обозначението на модела Hybrid Assist обещава повече, отколкото може да изпълни

Card image cap

В последния брой:

Архив >