2016
Когато шефката на GM Мери Бара представи в рамките на CES 2016 в Лас Вегас серийната версия на модела Bolt EV, ръкоплясканията бяха повече от бурни. И с право – малкият брат на Volt е на високо ниво както по отношение на техниката, така и на дизайна. В САЩ Bolt EV ще се появи в края на 2016 г. и според Chevrolet ще може да измине изцяло на електричество 300 км . Според слуховете цената му ще бъде под 30 000 долара. AUTO BILD вече успя да тества предсерийната версия на модела. Още след съвсем леко натискане на педала на газта Bolt се изстрелва почти безшумно и с висока скорост навлиза в завоя. В спортен режим (необичайно нещо за електромобил от този клас) на Bolt сякаш му порасват криле – малките, тесни гуми едва удържат компактния модел на пътя. Въпреки, че Chevrolet ще даде техническите данни едва на автомобилното изложение в Детройт следващата седмица, Bolt спринтира от 0 до 100 км/ч за под 7 секунди. Да си призная, не очаквах подобна пъргавина.
Окачването на Bolt е прилично и автомобилът е стабилен на пътя. Седалките са удобни, има достатъчно място за краката на задната седалка. То се дължи на късите надвеси на каросерията и дългото междуосие. Обзорът не е оптимален: задните прозорци са сравнително малки, а задната колона – твърде широка. Управлението и спирачките работеха солидно по време на теста.
Разположената в пода на автомобила батерия ще може да се зарежда на станция за бързо зареждане за около час и половина. Включен към обикновен контакт от електрическата мрежа Bolt ще е готов за път на сутринта. Всички данни (Chevy MyLink) се управляват посредством 10,2-инчов тъчскрийн, а оборудването включва също системите OnStar, Android Auto и Apple CarPlay, 4G LTE, WiFi-Hotspot и индуктивно зареждане на смартфони.