Това е по-доброто 911 R!

500 к.с., механична трансмисия, силует без спойлери – Porsche превръща по желание фейслифта на GT3 в наследник на 911 R.


12
сеп.
2017

Не ви харесват спойлерите – няма проблем. Porsche представи на автосалона във Франкфурт фейслифта на 911 GT3 с Touring-пакет. Това обозначение означава отказ от спойлери, така че 911 GT3 мутира по отношение на външния си вид в 911 R. Карбоновият спойлер е махнат – на някои клиенти и без друго им се струваше прекалено състезателно. Без аеродинамичния помощник GT3 изглежда по-елегантно, като все пак притежава 500 к.с.

Все пак Touring-пакетът не е съвсем без спойлери: също както и при нормалната 911 Carrera интегрираният спойлер излиза автоматично и притиска GT3 към пистата. Почитателите на автоматичните скорости PDK ще трябва да се справят при пакета Touring с класическа 6-степенна скоростна кутия и три педала. GT3 се предлага само с ръчни скорости – също както и  лимитирания (на 991 екземпляра) 911 R, който на търгове се предлага за поне няколко стотин хиляди евро. Touring-пакетът се предлага от Porsche за 300 000 лв. Моделът може да се поръчва веднага, но не е известно кога ще бъдат доставени първите коли на клиентите. Кокпитът на GT3 с Touring пакет съответства до голяма степен на този на нормалния GT3. Вместо с алкантара воланът, скоростният лост, части от вратите и средната конзола са тапицирани с кожа. Седалките са тапицирани с мек плат. Алуминиевите лайсни в интериора са издържани в черно.

Свързаността на Touring-пакета също е като тази на нормалното GT3 – няма новости. Серийното оборудване включва инфотейнмънт системата PCM със 7-инчов тъчскрийн. Има и приложение „Track Precision App“, с което ще документирате и оценявате времената за обиколки и данните за автомобила.

В задницата на GT3 Touring-пакет работи двигателят с работен обем от 4 литра и мощност 500 к.с. така задвижването съответства на това на 911 R.

Още по темата

Card image cap
Subaru прави лек фейслифт на Outback

7
апр.
2017

Обновената версия ще отбележи премиерата си на изложението в Ню Йорк (14-23 април) и първо ще атакува американския пазар, а на по-късен етап – и европейския

Card image cap

В последния брой:

Архив >