Тест на Jeep JL Wrangler Rubicon: последният мохикан

Новият Jeep Wrangler комбинира истински офроуд качества с високи технологии. Ние го изпробвахме в планините на Нова Зеландия

2712
2017

Дали на края на света ви е необходим асистент за мъртвия ъгъл? А дали в калта или по скалистия пейзаж ще ви трябва Start-Stop система? И защо на последния мохикан му е нужна задна врата от магнезий? Отговорът е един: просто защото го може. И защото да караш Jeep в тесните улички на централните градски части е далеч по-голямо приключение, отколкото в планините на Нова Зеландия. Но тук, на края на света, има по-красиви гледки. И речни корита. И покрити със сняг склонове. А около обяд, когато изгрее приятно слънчице, само за 2 минути можете ръчно да свалите покрива.

Всяка дизайнерска промяна = критика от феновете

Ние караме новия Jeep Wrangler из Южния остров на Нова Зеландия. Този автомобил е римейк на една автомобилна легенда, чийто прадядо идва на бял свят през далечната 1942. В нашите ръце е Jeep  JL Wrangler Rubicon – „нашето Porsche 911“, както казва Майк Алън. С това сравнение главният дизайнер на Jeep има предвид, че офроуд машината е останала с почти без променен дизайн, но с оптимизирана техника, подобно на „спортиста“ от Германия. На Алън и колегите му им е трудно – защото времената се променят, но Wrangler не може да го прави. „Всяка промяна по външния вид буди вълна от неодобрение в Jeep-средите“, разкрива мъжът. „Въпреки това обаче ние направихме промени!“.

ПЪЛНИЯ ТЕКСТ ЩЕ НАМЕРИТЕ В СЛЕДВАЩИЯ БРОЙ НА СП. AUTO BILD БЪЛГАРИЯ

Teхнически данни на Jeep JL Wrangler Rubicon

Двигател: 4-цил. с турбо, отпред надл. • Работен обем: 1995 cм³ • Макс. мощност: 200 кВт (272 к.с.) при 5200 об/мин • Макс. въртящ момент: 400 Нм при 3000 об/мин • Задвижване: задно/4х4, 8-степ. автоматична трансмисия • Д/Ш/В: 4237/1875/ 1868 мм • Тегло: 1894 кг • Обем на багажника: 142–430 л • Цена: ок. 76 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин