Тест на Jeep JL Wrangler Rubicon: последният мохикан

Новият Jeep Wrangler комбинира истински офроуд качества с високи технологии. Ние го изпробвахме в планините на Нова Зеландия


27
дек.
2017

Дали на края на света ви е необходим асистент за мъртвия ъгъл? А дали в калта или по скалистия пейзаж ще ви трябва Start-Stop система? И защо на последния мохикан му е нужна задна врата от магнезий? Отговорът е един: просто защото го може. И защото да караш Jeep в тесните улички на централните градски части е далеч по-голямо приключение, отколкото в планините на Нова Зеландия. Но тук, на края на света, има по-красиви гледки. И речни корита. И покрити със сняг склонове. А около обяд, когато изгрее приятно слънчице, само за 2 минути можете ръчно да свалите покрива.

Всяка дизайнерска промяна = критика от феновете

Ние караме новия Jeep Wrangler из Южния остров на Нова Зеландия. Този автомобил е римейк на една автомобилна легенда, чийто прадядо идва на бял свят през далечната 1942. В нашите ръце е Jeep  JL Wrangler Rubicon – „нашето Porsche 911“, както казва Майк Алън. С това сравнение главният дизайнер на Jeep има предвид, че офроуд машината е останала с почти без променен дизайн, но с оптимизирана техника, подобно на „спортиста“ от Германия. На Алън и колегите му им е трудно – защото времената се променят, но Wrangler не може да го прави. „Всяка промяна по външния вид буди вълна от неодобрение в Jeep-средите“, разкрива мъжът. „Въпреки това обаче ние направихме промени!“.

ПЪЛНИЯ ТЕКСТ ЩЕ НАМЕРИТЕ В СЛЕДВАЩИЯ БРОЙ НА СП. AUTO BILD БЪЛГАРИЯ

Teхнически данни на Jeep JL Wrangler Rubicon

Двигател: 4-цил. с турбо, отпред надл. • Работен обем: 1995 cм³ • Макс. мощност: 200 кВт (272 к.с.) при 5200 об/мин • Макс. въртящ момент: 400 Нм при 3000 об/мин • Задвижване: задно/4х4, 8-степ. автоматична трансмисия • Д/Ш/В: 4237/1875/ 1868 мм • Тегло: 1894 кг • Обем на багажника: 142–430 л • Цена: ок. 76 000 лв.

Още по темата

Card image cap
Първият тест на новото Audi A5

17
окт.
2016

Audi продължава да усъвършенства внимателно A5 Coupé. По този начин все повече приближава модела с две врати до перфектността. Проверихме дали емоциите са на високо ниво

Card image cap
Първи тест на новия Ignis: Suzuki отново пусна готина кола

12
ян.
2017

След пауза от осем години Ignis се завръща – тествахме симпатичния микро-SUV

Card image cap
Новото Volvo S90 срещу Maserati Quattroporte и Jaguar XJ

23
авг.
2016

Новото Volvo S90 се стреми към благородническата титла в автомобилния свят – този път в сравнението не участват „германци“

Card image cap
Първи впечатления: Nissan Micra

22
юли
2017

Петото поколение на японския малък автомобил няма нищо общо с предишните поколения на модела освен името. Дали Micra се управлява толкова необикновено и динамично, колкото и изглежда?

Card image cap
Ford Edge: идеален за дълъг път

8
окт.
2016

Ford пусна на европейския пазар своя голям SUV Edge. AUTO BILD България тества сигурния и комфортен "американец"

Card image cap
BMW Alpina B5 Biturbo Touring: с 608 „коня“ на пистата

26
мар.
2018

Alpina B5 Biturbo Touring генерира бруталните 608 конски сили. AUTO BILD изпробва мощното комби на пистата „Заксенринг“

Card image cap

В последния брой:

Архив >