Тест на Honda Civic 1.6 i-DTEC

С екологичен дизелов мотор – без AdBlue


16
февр.
2018

ЕСТЕСТВЕНО ОТ HONDA знаят за проблемите с дизеловите мотори: спад в регистрациите. Те обаче имат и предимства: по-нисък разход например. Затова японските инженери са направили от 1,6-литровия дизелов агрегат екологичен двигател, който отговаря на нормата за вредни емисии Euro 6d-TEMP и издържа теста Real-Driving-Emission. При това без AdBlue и SCR-катализатор. Също толкова важен е фактът, че 4-цилиндровият агрегат със 120 к.с. е тих, мощен и култивиран. Преди всичко в най-често използвания диапазон между 1500 и 2000 оборота е малко бавен, но все пак показва мускули. Средният му разход е 3,5 литра. Цените стартират от 42 500 лв. (за Германия)

 

Технически данни

1,6-литров, 4-цилиндров мотор, турбо, отпр. напр. мощност 88 кВт. (120 к.с.) при 4000 об/мин макс. въртящ момент 300 Нм при 2000 об/мин предно задвижване/ 6-степ. трансмисия 0–100 км/ч за 9,8 сек макс. скорост 201 км/ч разход на гориво 3,5 л дизел CO2 93 г/км цена: от 42 500 лв. (за Германия)

 

Екологичен без SCR катализатор: Honda Civic с 1,6-литров дизелов мотор

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >